شکست زدن رکورد فروش شرکت ستاره اول

رکورد فروش شرکت ستاره اول شکسته شد

0 نظر


در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲، شرکت دانش بنیان ستاره درخشان همراه کیش با نام تجاری “ستاره اول” موفق شد به فروش بیش از ۸ هزار میلیارد تومانی دست یابد که رکورد قبلی خود را پشت سر گذاشت. این موفقیت را محمد جواد صدوقی، مدیرعامل شرکت، نتیجه از راهکارهای نوآورانه در تحلیل دقیق بازار و ذائقه مشتریان، متنوع سازی استراتژی‌های توسعه بازار، انجام کار تیمی منسجم و بهره‌مندی از استعدادهای جوان و متخصص در محیطی حرفه‌ای دانست. در این سال مالی، ستاره اول در راستای اجرای استراتژی تنوع‌بخشی سبد محصولات، سرویس‌های جدیدی را در برنامه تلفن همراه خود معرفی کرد که شامل خرید اقساطی، بهبود و توسعه سرویس‌های مسافرت و توریسم، خدمات وسایل نقلیه و سرویس سلامت بود. هدف ستاره اول ارائه خدماتی به همسو با تغییرات نیازمندی‌های مشتریان و جلب رضایت حداکثری خانواده بزرگ مشتریان خود است.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، به گفته محمد جواد صدوقی مدیرعامل این شرکت، ستاره اول موفق گردید در پایان سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ به فروش بیش از ۸ هزار میلیارد تومانی دست یابد و رکورد قبلی ۷ هزار میلیارد تومانی خود را پشت سر بگذارد.

محمد جواد صدوقی مدیرعامل این شرکت راهکارهای نوآورانه در تحلیل دقیق‌تر بازار و ذائقه مشتریان، متنوع سازی استراتژی‌های توسعه بازار، انجام کار تیمی منسجم و بهره‌مندی از استعدادهای جوان و متخصص در محیطی حرفه‌ای را از مهم‌ترین دلایل کسب این موفقیت می‌داند.

صدوقی اعلام کرد در این سال مالی و در راستای اجرای استراتژی تنوع‌بخشی سبد محصولات، سرویس‌های جدیدی در شرکت ستاره‌اول مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. مدیرعامل ستاره اول در ادامه افزود تنها در برنامه تلفن همراه ستاره یک سرویس‌های جدیدی از جمله خرید اقساطی، بهبود و توسعه سرویس‌های مسافرت و توریسم (خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس، رزرو هتل و راه‌اندازی کیف‌پول مسافرت و توریسم)، خدمات وسایل نقلیه و سرویس سلامت در بستر برنامه تلفن همراه ستاره یک در این سال مالی توسعه و تجاری‌سازی شده است.

شرکت دانش بنیان ستاره درخشان همراه کیش با نام تجاری ستاره‌اول به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ همراه اول و مطرح در حوزه تلکام و پرداخت الکترونیک کشور از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز نموده و در تلاش است با نگاه فناورانه نسبت به پاسخگویی به نیازهای جامعه ۵۶ میلیون نفری مشتریان خود اقدام نماید. در این راستا با توسعه و پیاده‌سازی سرویس کد دستوری #۱* در تمامی اپراتورهای موبایل و توسعه برنامه تلفن همراه ستاره یک کوشیده است تا با ارائه خدماتی همسو با تغییرات نیازمندی‌های مشتریان، رضایت حداکثری خانواده بزرگ مشتریان ستاره‌اول را جلب نماید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


در پایان سال مالی ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲، شرکت ستاره اول با فروش بیش از ۸ هزار میلیارد تومانی رکورد قبلی خود را شکست داد. این موفقیت به دلیل راهکارهای نوآورانه در تحلیل بازار، متنوع سازی استراتژی‌های توسعه بازار، انجام کار تیمی منسجم و بهره‌مندی از استعدادهای جوان و متخصص در محیطی حرفه‌ای به ارمغان آمده است. در این سال مالی، سرویس‌های جدیدی مانند خرید اقساطی، بهبود و توسعه سرویس‌های مسافرت و توریسم، خدمات وسایل نقلیه و سرویس سلامت در برنامه تلفن همراه ستاره یک راه اندازی و تجاری‌سازی شده است. شرکت ستاره اول با ارائه خدمات همسو با تغییرات نیازمندی‌های مشتریان، به دنبال جلب رضایت حداکثری مشتریان خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *