گردهمایی بزرگ شتابدهنده‌های انتخاب شده از سرتاسر کشور برگزار خواهد شد.

گردهمایی بزرگ شتاب‌دهنده‌های منتخب از سراسر کشور برگزار می‌شود


یک رویداد به نام شتابدهنده ها برگزار می‌شود که توسط معاونت علمی، فناوری و دانش مالی دانش بنیان ریاست جمهوری تنظیم شده است. در این رویداد، دستور العمل شتابدهنده ها، روابط حکومتی ها، ارزیابی جدید، انتقال تجربیات، همکاری و شبکه سازی و آموزش و یادگیری مورد بررسی قرار می‌گیرد. در روز اول، آسانسورهای شتابدهنده ها معرفی شده و سخنرانی ها و پنل‌های گفتگو و شبکه سازی برگزار می‌شوند و در روز دوم، سخنرانی هایی از نمایندگان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق پیشرفت و شکوفایی داشته می‌شود. رویداد در هتل بزرگ ارم و ساختمان معاونت علمی، فناوری و دانش مالی دانش بنیان در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از معاونت علمی، فناوری و دانش مالی دانش‌بنیان ریاست جمهوری، بررسی دستورالعمل شتابدهنده ها، بررسی روابط حکومتی‌های معاونت علمی، فناوری و دانش مالی دانش بنیان ریاست جمهوری در این حوزه، اعمال روال جدید ارزیابی، انتقال تجربیات موفق شتابدهنده‌ها، توسعه همکاری ‎ها و شبکه سازی و آموزش و یادگیری از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

در روز اول ایـن رویـداد (دوشنبه ۱۸ دی ماه)، ضمن معرفی آسانسوری هر یک از شتابدهنده‌ها و سخنرانی محمدجواد صدری مهر، دستیار معاون علمی، فناوری و دانش مالی دانش‌بنیان رئیس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و پیشرفت در خصوص برنامه‌ها و حمایت‌های دفتر توسعه زیرساخت، پنل‌هـای گفت‌وگـو و شبکه‌سـازی برگزار می‌شود و در روز دوم (سه شنبه ۱۹ دی ماه) نمایندگانـی از معاونت علمـی و فنـاوری ریاسـت جمهـوری و صنـدوق نـوآوری و شـکوفایی در خصوص آخریـن تحـولات و حمایت‌هـای مصـوب شـده، سخنرانی می‌کنند.

بـا توجـه بـه اینکـه نیمـی از شرکت‌کنندگان ایـن رویـداد از شـهرهای مختلــف ایــران بــه تهــران ســفر می کننــد، روز اول ایــن رویـداد در هتـل بـزرگ ارم و روز دوم آن در سـاختمان معاونـت علمی، فناوری و دانش مالی دانش بنیان ریاست جمهوری انجام می‌شود.


در رویداد شتابدهنده ها، دستورالعمل و روابط حکومتی‌های معاونت علمی و فناوری و دانش مالی دانش بنیان ریاست جمهوری مورد بررسی قرار می‌گیرد. روال جدید ارزیابی، انتقال تجربیات موفق شتابدهنده‌ها، همکاری‌ها و شبکه سازی و آموزش و یادگیری از اهداف برگزاری این رویداد است. در روز اول، آسانسوری هر یک از شتابدهنده‌ها و سخنرانی محمدجواد صدری مهر، دستیار معاون علمی، فناوری و دانش مالی دانش‌بنیان رئیس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و پیشرفت در خصوص برنامه‌ها و حمایت‌های دفتر توسعه زیرساخت برگزار می‌شود و در روز دوم، نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق پیشرفت و شکوفایی در خصوص آخرین تحولات و حمایت‌های مصوب شده سخنرانی می‌کنند. با توجه به اینکه نیمی از شرکت‌کنندگان این رویداد از شهرهای مختلف ایران به تهران مسافرت می‌کنند، روز اول این رویداد در هتل بزرگ ارم و روز دوم آن در ساختمان معاونت علمی، فناوری و دانش مالی دانش بنیان ریاست جمهوری انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *