تشکیل قرارگاه ساماندهی بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی

قرارگاه ساماندهی بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی تشکیل می‌شود


در این متن اعلام شده است که قرارگاه ساماندهی بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده است و همه بازنشستگان با هر نوع قراردادی مشمول تصمیمات و خدمات این قرارگاه می‌شوند. همچنین، در برنامه‌ریزی مالی سال آینده سهمی برای رفاه بازنشستگان قرار می‌گیرد و پوشش ریسک تکمیلی شاغلان وزارت راه و شهرسازی مشمول همه بازنشستگان این وزارتخانه نیز خواهد شد. همچنین در پاراگراف دیگر اعلام می‌شود که در حال مذاکره با بانک برای تأمین تسهیلات ویژه بازنشستگان هستند و در غیر این صورت سهمیه‌ای از تسهیلات ویژه کارمندان برای بازنشستگان در نظر گرفته می‌شود. در پایان مطلب اعلام شده است که بازنشستگانی که دارای فرم ج سبز هستند باید برای ثبت نام و تشکیل پرونده به وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند و همچنین در تمامی کمیته‌های زیر مجموعه معاونت توسعه سازماندهی و منابع یک نفر از بازنشستگان عضو شود تا در تصمیم‌سازی‌ها دخیل باشند.

به گزارش دیجیاتور، محمدعلی زهره‌ای، معاون توسعه سازماندهی و منابع وزیر راه و شهرسازی از تشکیل قرارگاه ساماندهی بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: همه بازنشستگان با هر نوع قراردادی مشمول تصمیمات و خدمات این قرارگاه می‌شوند.

وی افزود: در برنامه‌ریزی مالی سال آینده سهمی برای رفاه بازنشستگان قرار می‌گیرد و پوشش ریسک تکمیلی شاغلان وزارت راه و شهرسازی مشمول همه بازنشستگان این وزارتخانه نیز شود.

معاون توسعه سازماندهی و منابع وزیر راه و شهرسازی از همسان سازی حقوق‌ها برای سال آینده خبر داد و گفت: در حال مذاکره با بانک برای تأمین تسهیلات ویژه بازنشستگان هستیم و در غیر این صورت سهمیه‌ای از تسهیلات ویژه کارمندان برای بازنشستگان در نظر گرفته می‌شود.

وی خطاب به بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی فاقد مسکن گفت: آن دسته از بازنشستگانی که دارای فرم ج سبز هستند، از هفته آینده برای ثبت نام و تشکیل پرونده به وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند.

زهره‌ای خاطرنشان کرد: در نظر داریم که در تمامی کمیته‌های زیر مجموعه معاونت توسعه سازماندهی و منابع یک نفر از بازنشسته‌ها عضو شود تا ضمن مطرح کردن مشکلات صنفی در تصمیم‌سازی‌ها نیز دخیل باشند.


تشکیل قرارگاه ساماندهی بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی اعلام شده است. همه بازنشستگان با هر نوع قراردادی تصمیمات و خدمات این قرارگاه را دریافت می کنند. سهمی برای رفاه بازنشستگان در برنامه‌ریزی مالی سال آینده در نظر گرفته شده است. پوشش ریسک تکمیلی شاغلان وزارت راه و شهرسازی نیز برای همه بازنشستگان این وزارتخانه اعمال می شود. گفتگوهای دیپلماتیک با بانک برای تأمین تسهیلات ویژه بازنشستگان در حال انجام است و در غیر این صورت، سهمیه‌ای از تسهیلات ویژه کارمندان به بازنشستگان اختصاص داده می شود. بازنشستگانی که فرم ج سبز دارند، می توانند از هفته آینده برای ثبت نام و تشکیل پرونده به وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند. استخدام یک نفر از بازنشستگان در تمامی کمیته‌های زیرمجموعه معاونت توسعه سازماندهی و منابع درنظر گرفته شده است تا در تصمیم‌سازی‌ها و مشکلات صنفی دخیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *