پیام مهم: مکتب حاج قاسم ادامه خواهد یافت/ پایبندی به آرمان‌های تحول اساسی

مکتب حاج قاسم ادامه خواهد داشت/ ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب


مدیرعامل صندوق اعتباری آثار خلاقانه در پیامی که در همزمان با حادثه تروریستی کرمان و شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان منتشر کرده است، اقدامات عاملان حمله را محکوم کرده و شهادت و مجروحیت هموطنانمان را تسلیت گفته است. وی از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل خواستاری کرده و بر ایستادگی مردم ایران در مقابل نقشه‌های دشمنان تاکید کرده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی صندوق اعتباری آثار خلاقانه، سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری آثار خلاقانه همزمان با حادثه تروریستی کرمان و شهادت و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان‌مان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در پیام پوراحمدی آمده است:

«بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِّدیقین

شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در مسیر گلزار شهدای کرمان و در سالروز شهادت سردار دل ها سپهد حاج قاسم سلیمانی، موجب تاسف و اندوه فراوان گردید.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان را به مردم شهید پرور ایران اسلامی و خانواده این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهیدان این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

مردم ایران طی گذشت چهل و اندی سال از پیروزی تحول اساسی خون دل ها خورده اند اما با ایستادگی بر آرمان ها و اصول تحول اساسی، نقشه دشمنان جنایتکار را در بی‌ثبات‌کردن کشور ناکام گذاشته‌اند.

بدون تردید مکتب حاج قاسم توسط جوانان برومند این سرزمین ادامه خواهد داشت.»


شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در حوادثی که در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد، باعث تاسف و اندوه فراوان شد. من، مدیرعامل صندوق اعتباری آثار خلاقانه، این حوادث را محکوم کرده و تسلیت خود را به مردم شهید پرور ایران اسلامی و خانواده‌های شهدای این حادثه اظهار می‌کنم و از خدای بزرگ برای شهدا عالم درجات و برای مجروحان شفای عاجل می‌طلبم. مردم ایران در چهل سال گذشته تحمل سختی‌ها را برای حفظ آرمان‌ها و اصول تحول اساسی داشته‌اند و با ایستادگی بر این اصول، نقشه دشمنان جنایتکار را در بی‌ثبات‌کردن کشور ناکام ساخته‌اند. مکتب حاج قاسم سلیمانی توسط جوانان برومند ایران ادامه خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *