تامین ۱۵ لیتر بنزین به صورت یارانه‌ای نیازمند معیارهای کارشناسی است.

یارانه ۱۵ لیتری بنزین به همه افراد نیاز به کار کارشناسی دارد


در این متن آمده است که سیدمحمد حسینی، در حاشیه نشست هیئت حکومت درباره طرح مرکز پژوهش‌های مجلس درباره اختصاص یارانه ۱۵ لیتری بنزین به همه افراد جامعه، اظهار کرد که نظر حکومت را رئیس سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی اعلام می‌کند ولی مقررات‌گذاری دارای قابلیت اجرا باشد. او تاکید کرده که باید نظرات مختلف درباره قابلیت اجرای این مسئله مطرح شود تا کار کارشناسی درباره آن صورت گیرد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از وزارت منابع هیدروکربن، سیدمحمد حسینی امروز در حاشیه نشست هیئت حکومت درباره طرح مرکز پژوهش‌های مجلس درباره اختصاص یارانه ۱۵ لیتری بنزین به همه افراد جامعه اظهار کرد: نظر حکومت را رئیس سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی اعلام می‌کند، اما یکی از توصیه‌های رهبر تحول اساسی در روابط حکومتی‌های کلی نظام، مقررات‌گذاری دارای قابلیت اجراست، یعنی قانونی نوشته شود که قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی گفت: برخی در اینکه این مسئله قابلیت اجرا دارد یا خیر نظراتی دارند که باید مطرح شود تا کار کارشناسی درباره آن صورت گیرد.


نتیجه گیری: طرح مرکز پژوهش‌های مجلس درباره اختصاص یارانه ۱۵ لیتری بنزین به همه افراد جامعه در نشست هیئت حکومت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نظر حکومت توسط رئیس سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی اعلام می‌شود، اما توصیه‌های رهبر تحول اساسی نشان می‌دهد که قانونی باید نوشته شود که قابلیت اجرایی داشته باشد. برای بررسی قابلیت اجرای این طرح، نظرات مختلفی وجود دارد که نیاز به مطرح شدن و کارشناسی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *