«اسطوره»، انیمیشنی که منتشر شد.

انیمیشن «اسطوره» منتشر شد


انیمیشن کوتاه “اسطوره”، تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدمصطفی حسینی را دارد و با روایتی از جوانمردی سردار شهید قاسم سلیمانی، اسطوره عصر معاصر و به مناسبت سالروز شهادت او، توسط مرکز اثر سینمایی جوان سوره رونمایی شده است. این انیمیشن بر اساس شعری از سیدمصطفی حسینی و ایده‌ای از مهدی صالحی ساخته شده و با استفاده از تکنیک کمیک موشن و بصورت 2D توسط استودیو پویانو مشهد ساخت و ساز شده است. این اثر هنری 12 دقیقه‌ای به توصیف رشادت‌ها و قهرمانی سردار شهید قاسم سلیمانی می‌پردازد و در رویداد آثار خلاقانه حماسی خراسان رضوی ارائه شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی سازمان سینمایی سوره، انیمیشن کوتاه «اسطوره» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدمصطفی حسینی به عنوان تازه‌ترین محصول مرکز اثر سینمایی جوان سوره با روایتی از جوانمردی سردار شهید قاسم سلیمانی، اسطوره عصر معاصر و همزمان با سالروز شهادت این بزرگ‌مرد مطالعات تاریخی، رونمایی شد.

این انیمیشن کوتاه بر اساس شعری از سیدمصطفی حسینی و ایده‌ای از مهدی صالحی ساخته شده و طراحی پوستر آن را سینا رعیت‌دوست برعهده داشته است.

«اسطوره» با بهره‌گیری از تکنیک کمیک موشن و بصورت 2D در استودیو پویانو مشهد و در رویداد آثار خلاقانه حماسی حوزه هنری خراسان رضوی، توسط تیمی جوان به ساخت و ساز رسیده و روایتی از اسطوره‌ای است که نه در اثر ادبی مطالعات تاریخی اساطیر، که در عصر ما می‌زیست.

این کمیک‌موشن ١٢ دقیقه‌ای به عنوان نخستین اثر پویانمایی توصیف‌گر رشادت‌ها و قهرمانی این سردار بلندآوازه در راه ایمان و آرمان است.


انیمیشن کوتاه «اسطوره» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدمصطفی حسینی ساخته شده است. این اثر روایتی از جوانمردی و قهرمانی سردار شهید قاسم سلیمانی، اسطوره عصر معاصر است. انیمیشن با استفاده از تکنیک کمیک موشن و به صورت 2D ساخت و ساز شده و رویداد آثار خلاقانه حماسی حوزه هنری خراسان رضوی محفل نمایش آن بوده است. این کمیک‌موشن ١٢ دقیقه‌ای را تیم جوانی در استودیو پویانو در مشهد ساخته و پوستر آن را سینا رعیت‌دوست طراحی کرده است. اسطوره در این انیمیشن بر اساس شعری از سیدمصطفی حسینی و ایده‌ای از مهدی صالحی به تصویر کشیده شده و توصیف‌گر رشادت‌ها و قهرمانی سردار سلیمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *