معرفی بازیگران نمایش “بی‌خطر از نظر سیاسی”

بازیگران نمایش «از نظر سیاسی بی‌ضرر» معرفی شدند

0 نظر


در نمایش “از نظر سیاسی بی‌ضرر”، ابراهیم پشت‌کوهی بازیگرانی از جمله اتابک نادری، وحید آقاپور، گاتا عابدی و… را به همراه دیگر اعضای گروه اجرایی همچون حسن جودکی و مهسا رضازاده برروی صحنه می‌برد. این نمایش بر اساس رمان “مامور مرگ‌های غیر اتفاقی” نوشته حسام حیدری ساخته شده است. روایت خیالی نمایش در فضای فانتزی جریان دارد و درباره زندگی یک قاتل حرفه‌ای به نام زینال است که در حالی که کار ندارد و از عدم سفارش قتل عصبی شده است، با اتفاقاتی روبه‌رو می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از مشاور رسانه‌ای این نمایش، ابراهیم پشت‌کوهی تازه‌ترین نمایش خود را با بازی اتابک نادری، وحید آقاپور، گاتا عابدی، مرضیه صدرایی، یاشار نادری، فهیمه موسوی نیارکی، سامان کرمی، رضا آرامش، مهسا رضازاده، بهزاد قزل باش، متین بهشتی، مسعود بهشتی، سام جانملکی روی صحنه می‌برد.

«از نظر سیاسی بی‌ضرر» اولین نمایش کمدی ابراهیم پشت‌کوهی است که بهمن و اسفند سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

پشت‌کوهی که نمایش‌های «مثل منابع آبی برای شکلات» و «آخرین انار دنیا» را با اقتباس از نوشتار خلاقانه داستانی جهان نوشته و اجرا کرده است، این بار سراغ یک رمان ایرانی رفته و روایت خیالی «مامور مرگ‌های غیر اتفاقی» نوشته حسام حیدری را که در نشر «چشمه» منتشر شده، دستمایه اقتباس کار جدیدش قرار داده است.

در خلاصه روایت خیالی این اثر که ماجراهای آن در فضایی فانتزی اتفاق می‌افتد، آمده است: «زینال غیر بندری یک قاتل حرفه‌ای با تجربه است اما در بنگاه قتلی کار می‌کند که ۲ ماه است کسی برای سفارش قتل به آن زنگ نزده و این بیکاری زینال را حسابی عصبی کرده است … .»

دیگر اعضای گروه اجرایی این نمایش عبارتند از نویسنده و کارگردان: ابراهیم پشت کوهی، مدیرتولید: حسن جودکی، طراح صحنه: ابراهیم پشت‌کوهی، علی تهرانچی، طراح لباس: ابراهیم پشت‌کوهی، طراح گریم: شقایق برهمتی، دستیار کارگردان: مهسا رضازاده، آهنگساز: بهرنگ عباسپور، نوازندگان: بهرنگ عباسپور، پویا شمالی، ایلیا ذاکری، مقداد اسفندی، آرتین فقیه، متین مهرعلی، مدیر ارتباطات سازمانی و معرفی محصولات: محمد لهاک.


نتیجه‌ی این متن این است که ابراهیم پشت‌کوهی تازه‌ترین نمایش خود را با حضور بازیگرانی مانند اتابک نادری، وحید آقاپور و دیگران در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌کند. این نمایش به نام “از نظر سیاسی بی‌ضرر” است و اولین نمایش کمدی از نویسنده به نام ابراهیم پشت‌کوهی است. این نویسنده به اقتباس از رمان “مامور مرگ‌های غیر اتفاقی” نوشته‌ی حسام حیدری می‌پردازد. روایت خیالی نمایش در فضای فانتزی رخ می‌دهد و درباره‌ی زینال غیر بندری، یک قاتل حرفه‌ای است که به دلیل بیکاری عصبی می‌شود. تهیه‌کنندگان این نمایش شامل نویسنده و کارگردان، مدیر ساخت و ساز، طراح صحنه و لباس، طراح گریم، دستیار کارگردان، آهنگساز، نوازندگان و مدیر ارتباطات سازمانی و معرفی محصولات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *