رئیس گروه کاری تعامل پذیری در حکومت الکترونیکی معرفی شد.

رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی معرفی شد


در این متن اعلام شده است که مراسم تودیع و معارفه رئیس کارگروه تعامل پذیری حکومت الکترونیکی برگزار شده است. در این مراسم، دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از رشد و پیشرفت این کارگروه گفت و اهمیت آن در ایجاد همکاری واحدهای ذی ربط را بیان کرد. استفاده از کارگروه تعامل پذیری حکومت الکترونیکی در توسعه حکومت الکترونیکی و بهبود خدمات به مردم تأکید شده است. دبیر شورای عالی فضای مجازی امیدوار به افزایش کار این کارگروه در آینده است و نگاه جدید و تحولی را در آن می‌بیند. همچنین، دکتر احسان کیان خواه به سمت دبیر شورای اجرایی تکنولوژی مخابرات منصوب شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، مراسم تودیع دکتر رضا باقری اصل رئیس پیشین کارگروه تعامل پذیری حکومت الکترونیکی و معارفه دکتر احسان کیان خواه در نشست این کارگروه با حضور دکتر سیدمحمدامین آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور برگزار شد.

در این مراسم، دکتر آقامیری طی سخنانی با تاکید بر اهمیت این کارگروه در ایجاد همگرایی در میان تمامی ذی ربطان و نقش آفرینی در حضور گسترده دستگاه‌های مختلف در این حوزه گفت: تاکنون مسیر پیشرفت کارگروه تعامل پذیری حکومت الکترونیکی که طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی تشکیل شده و با مقررات سازماندهی اطلاعات و اطلاعات ملی پارلمان تقویت شده، مسیر خوب و قابل قبولی بوده است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور افزود: این کارگروه در توسعه حکومت الکترونیکی، کاهش نیاز به ارائه مدارک فیزیکی و چارچوب گذاری در تعامل میان دستگاه‌ها فعال بوده و تصمیمات آن در بهبود و ارتقای سطح ارائه خدمات به مردم مؤثر واقع شده است

وی با اشاره به این که با تصمیماتی که در این حوزه در حال انجام است شاهد افزایش کار این کارگروه خواهیم بود، تصریح کرد: این کارگروه می‌تواند الگوی توسعه سایر کارگروه‌ها در مرکز ملی فضای مجازی بوده و تجربه موفقی است از یک نظام سیاستگذاری که توانسته با تصمیم گیری و خرد جمعی مسیر صحیحی را پیش ببرد

آقامیری در پایان با تاکید بر نگاه و رویکرد جدید در این کارگروه، تصریح کرد: نگاه تحولی مناسبی در دوره جدید در این کارگروه شاهد خواهیم بود و امیدوارم در آینده شاهد عملکرد بهتر آن باشیم. همچنین از زحمات آقای باقری اصل تشکر کرده و برای آقای کیان خواه آرزوی توفیق و تقویت هر چه بیشتر این کارگروه را دارم.

گفتنی است، براساس مصوبه ۵۴ شورای عالی فضای مجازی و مقررات سازماندهی داده و اطلاعات، دبیر شورای اجرایی تکنولوژی مخابرات، رئیس کارگروه تعامل پذیری حکومت الکترونیکی است.

حجت‌الاسلام رئیسی مقام عالی رتبه در پایان آذرماه سال جاری، با استناد به بند ب ماده ۴ مقررات وظایف و اختیارات وزارت مخابرات و تکنولوژی مخابرات و ماده ۶ اساسنامه شورای اجرایی تکنولوژی مخابرات و بنا به پیشنهاد وزیر محترم مخابرات و تکنولوژی مخابرات، دکتر احسان کیان خواه را به سمت «دبیر شورای اجرایی تکنولوژی مخابرات» منصوب کردند.


مراسم تودیع دکتر رضا باقری اصل رئیس پیشین کارگروه تعامل پذیری حکومت الکترونیکی و معارفه دکتر احسان کیان خواه در نشست این کارگروه برگزار شد.
دکتر آقامیری در این مراسم به اهمیت این کارگروه در ایجاد همگرایی و نقش آفرینی در حضور دستگاه‌های مختلف در حوزه حکومت الکترونیکی اشاره کرد.
این کارگروه در توسعه حکومت الکترونیکی و بهبود سطح ارائه خدمات به مردم مؤثر واقع شده است.
با تصمیماتی که در این حوزه در حال اجراست، شاهد افزایش کار این کارگروه خواهیم بود.
این کارگروه می‌تواند الگوی توسعه سایر کارگروه‌ها در مرکز ملی فضای مجازی باشد.
نگاه تحولی مناسبی در دوره جدید در این کارگروه مشاهده خواهیم کرد.
آقای آقامیری از زحمات آقای باقری اصل تشکر کرده و برای آقای کیان خواه آرزوی توفیق دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *