تحقق امنیت غذایی از طریق حمایت از تولیدکنندگان داخلی

رسیدن به اقتدار غذایی با حمایت از تولیدکنندگان داخلی


در نشستی بین فاطمه زارعان، رئیس مرکز ارتباطات سازمانی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد زراعت، و عوض علیزاده مقدم، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه زراعت، بحث‌هایی درباره امنیت غذایی و توسعه بخش زراعت صورت گرفت. زارعان تأکید کرد که باید اقتدار غذایی را از طریق ساخت و ساز داخل و حمایت از تولیدکننده داخلی بهبود بخشیم و با توسعه صندوق‌های بخش زراعت، مشارکت مردم در تامین مالی‌های این بخش را افزایش دهیم. او همچنین بر اهمیت افزایش بهره‌وری با تامین مالی در بخش زراعت و ایجاد پیوست رسانه‌ای برای طرح‌های برنامه‌ریزی نیز تأکید کرد.

به گزارش دیجیاتور، فاطمه زارعان، رئیس مرکز ارتباطات سازمانی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد زراعت در نشست هم اندیشی با عوض علیزاده مقدم، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه زراعت با اشاره به اینکه وزارت جهاد زراعت متولی امنیت غذایی است، گفت: باید برای رسیدن به اقتدار غذایی از طریق ساخت و ساز داخل و حمایت از تولیدکننده داخلی به پیش برویم.

وی ادامه داد: با توسعه صندوق‌های بخش زراعت می‌توانیم مشارکت حداکثری مردم برای سرمایه گذاری در بخش زراعت را شاهد باشیم.

زارعان با تاکید بر افزایش بهره‌وری با سرمایه گذاری در بخش زراعت، افزود: این مهم از طریق صندوق‌ها محقق می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ارتباطات سازمانی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد زراعت، ایجاد پیوست رسانه‌ای برای طرح‌های در حال برنامه‌ریزی لازم و ضروری است.

وی با اشاره به فعالیت ۴.۵ میلیون بهره‌بردار در بخش زراعت، یادآور شد: لازم است تا تولیدات رسانه‌ای در قالب مخاطب پسندی این گروه باشد و باید هنرمندانه در این زمینه به پیش برویم.

زارعان یادآور شد: زمانی ارتباطات سازمانی موفق است که پاسخگوی همه بخش‌های زیر مجموعه‌ای باشد.


توسعه صندوق‌های بخش زراعت می‌تواند مشارکت حداکثری مردم را برای سرمایه گذاری در بخش زراعت فراهم کند. افزایش بهره‌وری با سرمایه گذاری در بخش زراعت ممکن است توسط صندوق‌ها محقق شود. ایجاد پیوست رسانه‌ای برای طرح‌های در حال برنامه‌ریزی لازم و ضروری است. لازم است تا تولیدات رسانه‌ای در قالب مخاطب پسندی ۴.۵ میلیون بهره‌بردار در بخش زراعت باشد و باید هنرمندانه در این زمینه به پیش برویم. زمانی ارتباطات سازمانی موفق است که پاسخگوی همه بخش‌های زیر مجموعه‌ای باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *