یوسف دین محمدی با قطار آرامش به مالزی مسافرت می کند.

یوسف اسلام با قطار صلح به مالزی می رود


خواننده و ترانه سرا کت استیونس، که به نام یوسف دین محمدی شناخته می‌شود، قصد دارد به زودی شعبه‌ای از سازمان خیریه قطار آرامش خود را در مالزی افتتاح کند. این سازمان که به کودکان فقیر در بریتانیا کمک کرده، اکنون به کمک کودکان مالزیایی می‌رود بر اساس آموزه‌های حضرت محمد (ص). از آوریل ۲۰۲۰ تا کنون، «قطار آرامش» تقریبا چهار میلیون وعده غذایی برای بریتانیا و خارج از کشور ارائه داده است. او در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ از چهره‌های جهانی موزیک پاپ بود و از سال ۱۹۷۷ به عقاید معنوی دین محمدی گروید و آهنگ‌هایی با مضمون‌های دینی ساخته است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از یاهو نیوز، کت استیونس، خواننده و ترانه سرا که پس از روی‌آوردن به دین محمدی با نام یوسف دین محمدی شناخته می‌شود، گفت قصد دارد به زودی شعبه‌ای از سازمان خیریه قطار آرامش خود را در مالزی افتتاح کند.

این موسیقیدان بریتانیایی گفت این سازمان که از بدو تاسیس به بسیاری از کودکان فقیر در بریتانیا کمک کرده، اکنون به کمک کودکان مالزیایی می‌رود.

وی گفت: این پروژه‌ای است که ما معتقدیم بر اساس آموزه‌های حضرت محمد (ص) برای تغذیه مردم و در راستای گسترش آرامش شکل گرفته است.

خواننده «مهتاب» همچنین از دیدار خود با نخست وزیر داتوک سری انور ابراهیم صحبت کرد و افزود: وی بسیار از این برنامه استقبال کرد و منتظر است تا این «ایستگاه» هر چه زودتر فعالیت خود را در مالزی آغاز کند.

«قطار آرامش»، که نام آن برگرفته از آهنگ یوسف دین محمدی در سال ۱۹۷۱ است، از آوریل ۲۰۲۰ تقریبا چهار میلیون وعده غذایی برای بریتانیا و خارج از کشور فراهم کرده است.

کت استیونس که در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ از چهره‌های جهانی موزیک پاپ بود از ۱۹۷۷ به عقاید معنوی دین محمدی گروید و آهنگ‌های ماندگاری ساخت که برخی از آنها مضامین دینی دارد.


کت استیونس قصد دارد شعبه‌ای از سازمان خیریه قطار آرامش را در مالزی افتتاح کند. این سازمان از بدو تاسیس به کمک کودکان فقیر در بریتانیا کمک کرده است و اکنون به کمک کودکان مالزیایی می‌رود. این پروژه بر اساس آموزه‌های حضرت محمد (ص) برای تغذیه مردم و گسترش آرامش شکل گرفته است. قطار آرامش از آوریل ۲۰۲۰ تقریبا چهار میلیون وعده غذایی برای بریتانیا و خارج از کشور فراهم کرده است. کت استیونس در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ به عنوان یکی از چهره‌های جهانی موزیک پاپ شناخته می‌شد، اما از ۱۹۷۷ به عقاید معنوی دین محمدی گروید و آهنگ‌های ماندگاری ساخت که برخی از آنها مضامین دینی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *