پرداخت ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بانک زراعت

پرداخت ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بانک کشاورزی


در مراسم عملیاتی کردن پلت فرم پالیز بانک زراعت، فرشید فرخ نژاد، مدیرعامل بانک زراعت، اعلام کرد که امسال بانک زراعت به مقدار ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ارائه کرده است، که نشان از اعتماد مردم به این بانک است. او اظهار کرد که با بهره برداری از پلت فرم پالیز بانک زراعت، تأمین مالی کشاورزان به شکل منظم تر و سریع‌تر صورت خواهد گرفت و این کمک خدمتی به کشاورزان خواهد بود. همچنین، بهره وری نیروی انسانی در این بانک نیز بهبود خواهد یافت.

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک زراعت در مراسم عملیاتی کردن پلت فرم پالیز بانک زراعت در پاسخ به سوالی درباره تسهیلات قرض الحسنه این بانک گفت: بانک زراعت امسال ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارائه کرده و این نشان می‌دهد که بانک مورد اعتماد مردم است. این تسهیلات نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

فرخ نژاد افزود با بهره برداری از پلت فرم پالیز بانک زراعت تأمین مالی کشاورزان به شدت منظم تر و سریع‌تر خواهد شد. در بعد مالی، مالی و بهره وری می‌تواند خدمتی به کشاورزان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهره برداری از پلت فرم پالیز بانک زراعت گفت: با حذف واسطه‌ها به کشاورزان با قیمت کمتری خدمت داده می‌شود. در قسمت آموزشی هم به امنیت غذایی کشور کمک شایانی کند زیرا با آموزش و تأمین مالی تمام نیاز کشاورزان را بر طرف می‌کند.

به گفته فرخ نژاد، در بهره وری نیروی انسانی هم کمک شایانی خواهد کرد.


مدیرعامل بانک زراعت اعلام کرد که تسهیلات بانک امسال افزایش یافته است و نشان از اعتماد مردم به این بانک است. استفاده از بستر نرم‌افزاری پالیز بانک زراعت باعث تسریع و افزایش منظم تأمین مالی کشاورزان خواهد شد. فرخ نژاد اظهار داشت که حذف واسطه‌ها به کشاورزان خدماتی با قیمت کمتر ارائه خواهد داد و به امنیت غذایی کشور کمک می‌کند. همچنین، بهره‌وری نیروی انسانی نیز در بهبود وضعیت کشاورزان تأثیرگذار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *