دعوت از ملت ایران و جامعه هنری برای شرکت در رأی‌گیری توسط بنیاد رودکی

دعوت بنیاد رودکی از ملت ایران و جامعه هنری برای شرکت در انتخابات


بنیاد فرهنگی هنری رودکی در پیامی از مردم عزیز ایران و به ویژه جامعه میراث و آثار خلاقانه کشور جهت شرکت در رأی‌گیری پارلمان دعوت کرده است. در این پیام، همچنین به لزوم حضور پرشور و شعور جامعه هنری ایران در رأی‌گیری اشاره شده و از آحاد مردم شریف برای حضور در روز جمعه یازدهم اسفند در صندوق‌های رای دعوت شده است. این دعوت با هدف ادای فریضه شرعی و ملی، سازندگی و آبادانی کشور و ادای وفاداری به ایران عزیزمان صورت گرفته است.

به گزارش دیجیاتور، بنیاد فرهنگی هنری رودکی در پیامی از مردم عزیز ایران به‌ویژه جامعه میراث و آثار خلاقانه کشور جهت شرکت در رأی‌گیری یازدهم اسفند ۱۴۰۲ دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض تبریک به مناسبت ۴۵ امین سالگرد پیروزی شکوهمند تحول سیاسی و اعیاد شعبانیه، با توجه به لزوم حضور پرشور و شعور جامعه هنری ایران اسلامی و عموم مردم عزیز در رأی‌گیری پارلمان، از آحاد مردم شریف برای حضور پای صندوق‌های رای در روز جمعه یازدهم اسفند دعوت به‌عمل می‌آورد.

امید است اهالی فرهیخته میراث و آثار خلاقانه دوشادوش سایر اقشار مردم ضمن ادای فریضه شرعی و ملی، در کمک به سازندگی و آبادانی کشور و ادای وفاداری به ایران عزیزمان، همچون گذشته با انتخاب صحیح و شایسته بعنوان عضوی از خانواده بزرگ هنری کشور کمک نمایند.»


مردم عزیز ایران در پیام بنیاد فرهنگی هنری رودکی به شرکت در رأی‌گیری دعوت شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *