مزایده ۱۵۰ وسایل نقلیه سواری در اموال تملیکی

مزایده ۱۵۰خودروی سواری در اموال تملیکی


در این متن اعلام شد که فرایند ثبت قیمت پیشنهادی برای مزایده بزرگ ۲۷۷ سازمان با مشارکت ۳۰ استان کشور آغاز شده است. در این مزایده، انواع کالاهای ارزشمندی از جمله خودروها، ماشین آلات معدنی، لوازم برقی و صوتی و تصویری، پوشاک و لوازم‌التحریر به فروش می‌رسند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت پیشنهادات می‌توانند به آدرس مشخص شده و سامانه تدارکات الکترونیک حکومت مراجعه کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از سازمان اموال تملیکی، سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، گفت: امروز فرایند بازدید و ثبت قیمت پیشنهادی مزایده بزرگ ۲۷۷ سازمان با مشارکت ۳۰ استان کشور آغاز می‌شود. مهلت ارائه پیشنهادات و بازدید از کالاهای مطروحه در انبارهای سازمان اموال تملیکی روز دوشنبه (۱۴ اسفندماه) به پایان می‌رسد و مراسم رمزگشایی از پیشنهادات روز شنبه (۱۹ اسفند) برگزار می‌شود.

غلامی با اشاره به کالاهای عرضه شده در این مزایده، اظهار داشت: در این مزایده نزدیک به یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انواع کالاهای متنوع از جمله ۱۵۰ دستگاه وسایل نقلیه سواری در ۱۶ استان، ۶۰ دستگاه وسایل نقلیه سنگین، ماشین آلات معدنی، لودر و بولدوزر، لوازم برقی و صوتی و تصویری، پوشاک و لوازم‌التحریر به شرط فروش خارجی عرضه می‌شود.

معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: علاقه‌مندان برای اطلاع از کالاهای مطرح شده و قیمت‌ها می‌توانند به «آدرس» و برای ثبت پیشنهاد به سامانه تدارکات الکترونیک حکومت به «نشانی» مراجعه کنند.


این متن درباره فرایند مزایده و فروش کالاهای متنوع و انواع خودروها و ماشین آلات است که توسط سازمان اموال تملیکی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *