پنج‌صد هزار نفر برای رقابت در مخالفت با یک نامزد در رأی‌گیری پای صندوق رای ثبت‌نام کردند.

۵۰۰ هزار نفر برای بردن یک مخالف پای صندوق رای داوطلب شدند


پویش ملی “به اضافه یک” با هدف حضور بیشتر مردم در رأی‌گیری پارلمان آغاز شده و تا کنون به مشارکت ۲ میلیونی رسیده است. بیش از ۵۰۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده‌اند که حداقل یک نفر از مخالفان شرکت در رأی‌گیری را پای صندوق رأی ببرند و برخی دیگر نیز قصد دارند بیشتر از یک نفر را برای شرکت در رأی‌گیری متقاعد کنند. این پویش تا روز دهم اسفند ادامه خواهد داشت و امیدوار است که توانایی مشارکت مردمی را در رأی‌گیری افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، پویش ملی «به اضافه یک» تا کنون با مشارکت ۲ میلیونی همراه شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است. در این پویش همچنین بیش از ۵۰۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده‌اند که حاضر هستند حداقل یک نفر از مخالفان شرکت در رأی‌گیری را پای صندوق رأی ببرند تا در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

برخی دیگر از شرکت کنندگان نیز اعلام کرده‌اند که بیش از یک نفر را برای شرکت در رأی‌گیری قانع خواهند کرد.

این پویش که در آستانه رأی‌گیری پارلمان آغاز شده است، مخالفان و مرددهای شرکت در رأی‌گیری را مخاطب قرار داده و تلاش می‌کند تا با مشارکت کنشگران مردمی، آنها را به حضور در رأی‌گیری دعوت کند.

پویش «به اضافه یک» تا روز دهم اسفند ادامه دارد و پیش بینی می‌شود بتواند آمار مشارکت مردمی را بالاتر ببرد.


مشارکت مردم در پویش ملی «به اضافه یک» برای حضور در رأی‌گیری پارلمان افزایش یافته و امیدواری است که با مشارکت فعالانه مردمی، مشارکت در رأی‌گیری افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *