“دوست دبستانی من” یکی از برترین آثار حماسی مطالعات تاریخی معاصر است.

«یار دبستانی من» از ممتازترین آثار حماسی تاریخ معاصر است


بنیاد فرهنگی هنری رودکی با انتشار پیامی، درگذشت جمشید جم خواننده هنر صوتی تحول اساسی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است که اثرش هم مولود تحول سیاسی بود و شاهد ظلم‌ستیزی و استبدادستیزی بود. همچنین آهنگ “یار دبستانی” با صدای جمشید جم، یکی از بهترین آثار حماسی مطالعات تاریخی معاصر است که همچنان در جمعیت ماندگار است. نویسنده پیام، فقدان این هنرمند را به جامعه هنری و خانواده او تسلیت عرض کرده و برای او رحمت و سعادت ابدی و برای بازماندگان صبر و تندرستی از خداوند می‌خواهد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی بنیاد فرهنگی هنری رودکی، محمد اله‌یاری مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی با انتشار متنی درگذشت جمشید جم خواننده هنر صوتی تحول اساسی را به خانواده وی و جامعه هنری کشور تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت محمد اله‌یاری آمده است:

«بسمه تعالی

إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

در آستانه دهه مبارک فجر تحول سیاسی، جامعه هنری ما به سوگ هنرمندی نشست که مهم‌ترین اثرش هم مولود تحول سیاسی بود هم روایتی از ظلم‌ستیزی و استبدادستیزی به ثمر نشسته؛ اثری که «از دل برآمده» و «بر دل نشست».

سرود «یار دبستانی» با صدای زنده یاد جمشید جم، از ممتازترین آثار حماسی مطالعات تاریخی معاصر ما است که با پیوند خوردن به چندین نسل و تبدیل شدن به خاطره جمعی، ماندگار شد.

اینجانب فقدان این هنرمند گرانمایه را به جامعه هنری و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفرکرده، رحمت و سعادت ابدی و برای بازماندگان صبر و تندرستی از پروردگار مهربان مسألت می‌نمایم.»


جمشید جم خواننده هنر صوتی تحول اساسی درگذشته و محمد اله‌یاری مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در پیام تسلیت خود به خانواده و جامعه هنری تسلیت گفت. اثر مهم جمشید جم “یار دبستانی” همیشه ماندگار خواهد بود. به خانواده ایشان رحمت و سعادت ابدی و به بازماندگان صبر و تندرستی مسألت می‌نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *