بانک بازرگانی، پیشتازترین مرکز ارزیابی عملیات ارزی کشور

بانک تجارت، حرفه‌ای‌ترین مرکز انجام عملیات ارزی کشور


بانک بازرگانی با افزایش سهم در بخش برات اسنادی و حواله‌های ارزی، توانست رتبه نخست در شبکه بانکی کشور را به دست آورد. این بانک در ۱۰ ماهه نخست سال جاری با سهم ۱۷.۵۹ درصدی از فعالیت‌های ارزی به جایگاه نخست در میان بانک‌های کشور دست یافت و حمایت گسترده‌ای از صنایع تولیدی کشور نیز انجام داد. هدف این حمایت‌ها تامین ارز، حمایت از تولیدکنندگان و رفع نیازهای عمومی کشور است و بانک بازرگانی با بهره‌گیری از ابزارهای موجود، نقل‌وانتقال وجوه ارزی و انجام مراودات مالی را برای صنعتگران و بازرگانان تسهیل می‌کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از سازماندهی روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک بازرگانی و بر اساس اعلام نهاد مالی جمهوری اسلامی ایران، سهم بانک بازرگانی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان دی‌ماه، در بخش برات اسنادی نسبت به مدت مشابه با حدود سه درصد افزایش به ۲۱.۲۶ درصد از بازار شبکه بانکی کشور ارتقا یافت تا در این حوزه رتبه نخست را در شبکه بانکی کشور به دست آورد.

علاوه بر این بانک بازرگانی به‌عنوان حامی صنایع تولیدی کشور همچون سال‌های گذشته حمایت‌های گسترده‌ای را از فعالان این عرصه به عمل آورده که حاصل آن در حوزه صدور حواله‌های ارزی افزایش سهم بیش از ۲.۵ درصدی و دستیابی به سهم ۱۷.۵۵ درصدی از بازار شبکه بانکی کشور در این زمینه بود تا در این حوزه هم رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

با این حساب، بانک بازرگانی در ۱۰ ماهه نخست سال جاری توانست، با سهم ۱۷.۵۹ درصدی از مجموع فعالیت‌های ارزی بابت بازرگانی بین‌الملل کالا و خدمات به کشور، تجربه قرار گرفتن در جایگاه نخست در میان شبکه بانکی کشور را تکرار کند. اتفاقی که در شرایط کنونی و با هدف تامین ارز، حمایت از تولیدکنندگان و رفع مایحتاج عمومی کشور صورت گرفته و نشان‌دهنده تلاشی است که این بانک به‌عنوان بانکی حرفه‌ای در ارائه خدمات ارزی به کار گرفته تا با استفاده از تمامی ابزارهای موجود، نقل‌وانتقال وجوه ارزی و انجام مراودات مالی را برای صنعتگران، بازرگانان و فعالان کارآفرین دانش مالی ایران تسهیل کند.


بانک بازرگانی توانست سهم خود در بازار شبکه بانکی کشور در حوزه برات اسنادی را به ۲۱.۲۶ درصد ارتقاء داده و رتبه نخست را در این حوزه به دست آورد. همچنین در حوزه صدور حواله‌های ارزی، سهم بانک بازرگانی به ۱۷.۵۵ درصد افزایش یافت و نیز رتبه نخست را در این حوزه به خود اختصاص داد. در نتیجه، بانک بازرگانی با سهم ۱۷.۵۹ درصدی در فعالیت‌های ارزی بابت بازرگانی بین‌الملل کالا و خدمات، تجربه قرار گرفتن در جایگاه نخست در میان شبکه بانکی کشور را تکرار کرد. این اتفاق در شرایط کنونی و با هدف تامین ارز، حمایت از تولیدکنندگان و رفع نیازهای عمومی کشور رخ داده است و نشان از تلاش بانک بازرگانی به عنوان بانکی حرفه‌ای در ارائه خدمات ارزی به کار گرفته تا نقل‌وانتقال وجوه ارزی و مراودات مالی را برای صنعتگران، بازرگانان و کارآفرینان ایران تسهیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *