روش ثبت نام جانبازان برای دریافت خودروهای وارداتی

نحوه ثبت نام جانبازان برای دریافت خودروی وارداتی


سامانه Janbazan.saleauto.ir از شب گذشته برای ثبت نام خودروهای وارداتی ویژه جانبازان باز شد. در این سامانه، جانبازان بر اساس اولویت‌های اعلام شده، طی سه مرحله به سامانه مراجعه می‌کنند. در مرحله اول، در دو روز اول از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۵، جانبازان معزز ۷۰ درصد تا سقف ۳۵ هزار یورو می‌توانند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند. در مرحله دوم، در دو روز بعد از روز شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ تا روز یک شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸، سایر جانبازان معزز ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو می‌توانند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند. در مرحله سوم، در دو روز بعد از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ تا روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰، جانبازان معزز ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو می‌توانند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین، ویرایش ثبت نام و انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه به مدت سه روز برای جانبازان مشمول فعال خواهد بود.

به گزارش دیجیاتور، سامانه Janbazan.saleauto.ir از شب گذشته برای ثبت نام خودروهای وارداتی ویژه جانبازان باز شد؛ اما این گروه باید بر اساس اولویت اعلامی طی سه مرحله به سامانه مراجعه کنند.

۱. از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ به مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۷۰ درصد (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو (سیف) می‌توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب وسایل نقلیه کنند.

۲. از روز شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ تا روز یک شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ به مدت دو روز فقط سایر جانبازان معزز ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو (سیف) می‌توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب وسایل نقلیه کنند.

۳. از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ تا روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ به مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو (سیف) می‌توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب وسایل نقلیه کنند.

همچنین ویرایش ثبت نام و انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه به مدت سه روز برای جانبازان مشمول فعال خواهد شد.


ثبت نام خودروهای وارداتی ویژه جانبازان در سامانه Janbazan.saleauto.ir با اولویت اعلام شده در سه مرحله انجام خواهد شد. در مرحله اول، جانبازان معزز ۷۰ درصد با معیار دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع تا سقف ۳۵ هزار یورو از خودروهای اعلام شده می‌توانند وسایل نقلیه را انتخاب کنند. در مرحله دوم، سایر جانبازان معزز ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو از خودروهای اعلام شده قابل انتخاب هستند. و در مرحله سوم، جانبازان معزز ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو قادر به انتخاب وسایل نقلیه هستند. همچنین ویرایش ثبت نام و انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه برای جانبازان مشمول به مدت سه روز فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *