تقییم محدودیت های ترافیکی در برخی بزرگراه های کشور از ۴ تا ۷ بهمن

محدودیت‌های ترافیکی از ۴ تا ۷ بهمن در برخی محورهای مواصلاتی کشور


طبق اعلام مرکز سازماندهی راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از مطالعات تاریخی ۴ بهمن تا مطالعات تاریخی ۷ بهمن از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. همچنین تردد وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران نیز ممنوع است و تردد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روزها از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس یک‌طرفه اجرا خواهد شد. همچنین در آزادراه تهران-شمال، از ساعت ۱۴ روز جمعه ۶ بهمن‌ماه، تا ساعت ۱۴ همان روز، محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس اعمال می‌شود. از ساعت ۱۵ جمعه ۶ بهمن‌ماه نیز از ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل انسداد شده و از ساعت ۱۷ نیز تا ساعت ۲۳ از مرزن‌آباد به‌سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه اجرا می‌شود. در روز جمعه ۶ بهمن‌ماه از ساعت ۲۳ این طرح اتمام یافته و مسیر دوطرفه می‌شود. در صورت پرحجم بودن تردد در این محور، تردد انواع خودروها از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز شنبه ۷ بهمن‌ماه از آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع و تردد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود. همچنین در محور هراز و در صورت افزایش حجم تردد، محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد. در محور کرج-چالوس و بالعکس، تردد خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است و تردد خودروهای کامیون و کامیونت از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است. در نهایت، این محدودیت‌ها لغو خواهند شد در صورتی که وضعیت تردد عادی باشد.

به گزارش دیجیاتور، تردد موتورسیکلت (به استثنا موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۴ بهمن تا ساعت صبح روز شنبه ۷ بهمن‌ماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است، همچنین تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۴ و ۵ بهمن‌ماه) از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روزها از ابتدای پل زنگوله به‌سمت چالوس یک‌طرفه خواهد بود.

بر اساس اعلام مرکز سازماندهی راه‌های کشور مبنی بر محدودیت تردد از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه ۶ بهمن‌ماه، از ساعت ۱۴ این روز در آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس انجام‌می‌شود.

همچنین از ساعت ۱۵ جمعه ۶ بهمن‌ماه از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به‌سمت چالوس) انسداد به‌صورت کامل بوده و از ساعت ۱۷ نیز از مرزن‌آباد به‌سمت تهران (شمال به جنوب) به‌صورت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

از ساعت ۲۳ جمعه ۶ بهمن‌ماه این طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود، همچنین تردد از مسیر بزرگراه قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ شنبه ۷ بهمن‌ماه

گفتنی است در صورت پرحجم بودن تردد در این محور، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز شنبه ۷ بهمن‌ماه از آزادراه تهران شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ همان روز به‌سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود. در محور هراز و در صورت افزایش حجم تردد و صلاحدید مأموران پلیس‌راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۴، ۵ و ۶ بهمن‌ماه) به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

در محور کندوان تردد انواع خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع بوده، همچنین تردد خودروهای تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است. تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۴ و ۵ بهمن) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه (۶ و ۷ بهمن‌) از محور هراز ممنوع است.

لازم به ذکر است اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و در صورتی که وضعیت تردد عادی باشد، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.


تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۴ بهمن تا ساعت صبح روز شنبه ۷ بهمن‌ماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۴ و ۵ بهمن‌ماه) از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روزها از ابتدای پل زنگوله به‌سمت چالوس یک‌طرفه خواهد بود. بر اساس اعلام مرکز سازماندهی راه‌های کشور مبنی بر محدودیت تردد از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه ۶ بهمن‌ماه، از ساعت ۱۴ این روز در آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس انجام‌می‌شود. از ساعت ۱۵ جمعه ۶ بهمن‌ماه از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به‌سمت چالوس) انسداد به‌صورت کامل بوده و از ساعت ۱۷ نیز از مرزن‌آباد به‌سمت تهران (شمال به جنوب) به‌صورت یک‌طرفه اجرا می‌شود. از ساعت ۲۳ جمعه ۶ بهمن‌ماه این طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود، همچنین تردد از مسیر بزرگراه قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است. گفتنی است در صورت پرحجم بودن تردد در این محور، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز شنبه ۷ بهمن‌ماه از آزادراه تهران شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ همان روز به‌سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود. در محور هراز و در صورت افزایش حجم تردد و صلاحدید مأموران پلیس‌راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۴، ۵ و ۶ بهمن‌ماه) به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد. در محور کندوان تردد انواع خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع بوده، همچنین تردد خودروهای تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است. تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۴ و ۵ بهمن) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه (۶ و ۷ بهمن‌) از محور هراز ممنوع است. اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و در صورتی که وضعیت تردد عادی باشد، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *