خوشمزه با مزه ویوا

خوشمزه با طعم ویوا

0 نظر


صد نوجوان در جشنواره پخت پیتزا شرکت کردند و به بیست گروه پنج نفره تقسیم شدند. هر گروه پیتزا خود را طراحی و پخت کرد و در پایان هیئت داوران بهترین پیتزاها را معرفی کرد و جوایزی به برنده‌ها داد. همچنین، در برنامه‌های پنج شنبه، مشاوره بهداشت غذا برای افزایش آگاهی خانواده‌ها از اصول تغذیه برگزار شد.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، یکصد نوجوانان شرکت کننده در این جشنواره پخت پیتزا را فرا گرفتند و سپس به بیست گروه پنج نفره گروه تقسیم شدند و پیتزاهای خودشان را طراحی کردند و پختند. در پایان به انتخاب هیئت داوران بهترین پیتزاها معرفی شدند و جوایزی به آنان تعلق گرفت.

گروه اول این مسابقه دنیا بدرلو، آرسام کهنسال، کیان کاردان، ایلیکان کاردان و سامیار صحتی تشکیل می‌دادند. مشاوره بهداشت غذا از دیگر برنامه‌های پنج شنبه خوشمزه بود که با هدف افزایش آگاهی خانواده‌ها از اصول تغذیه برگزار شد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


صدها نوجوان در جشنواره پخت پیتزا شرکت کردند و به گروه‌های پنج نفری تقسیم شدند. هر گروه پیتزای خود را طراحی و پخت کرد. در انتها، بهترین پیتزاها توسط هیئت داوران انتخاب شدند و جوایزی به برندگان اهدا شد. گروه برندگان شامل بدرلو، آرسام کهنسال، کیان کاردان، ایلیکان کاردان و سامیار صحتی بود. در طول رویداد، مشاوره بهداشت غذایی نیز برگزار شد که به افزایش آگاهی خانواده‌ها از اصول تغذیه کمک کرد. این خبر تنها یک آگهی است و دیجیاتور در مورد محتوای آن نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *