معرفی داوران بخش هویت ملی و بخش ویژه غزه صحنه نمایش فجر

داوران بخش هویت ملی و بخش ویژه غزه تئاتر فجر معرفی شدند

0 نظر


مهدی حامدسقایان به سه کارگردان و درام‌نویس کشور؛ محمود میراث، اعظم بروجردی و ابوالفضل همراه سپرده شد. محمود میراث نویسنده، کارگردان، بازیگر و منتقد صحنه نمایش است که آثار متعددی را کارگردانی کرده و در داوری جشنواره‌های متعدد صحنه نمایش شرکت داشته است. اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان صحنه نمایش است که متن تئاتر‌های بسیاری را نوشته و در فستیوال‌های تئاتری کشور شرکت و داوری کرده است. ابوالفضل همراه بازیگر، نویسنده و کارگردان صحنه نمایش است که در عرصه‌ی صحنه نمایش فعالیت‌های مختلفی داشته است. در این جشنواره، در بخش هویت ملی ۱۴ نمایش و در بخش ویژه غزه ۹ نمایش حضور دارند. بخش صحنه‌ای از روز یکشنبه اول بهمن آغاز خواهد شد و جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر تا مطالعات تاریخی ۱۲ بهمن برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، با حکم مهدی حامدسقایان هیات داوری بخش هویت ملی و بخش ویژه غزه به سه کارگردان و درام‌نویس کشور؛ محمود میراث، اعظم بروجردی و ابوالفضل همراه سپرده شد.

محمود میراث نویسنده، کارگردان، بازیگر و منتقد صحنه نمایش که آثار متعدد صحنه‌ای و خیابانی را کارگردانی کرده و داوری جشنواره‌های متعدد را در پیشینه کاری خود دارد. اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان صحنه نمایش که نگارش بیش از ۴۰ متن تئاتر و حضور در مرحله انتخاب و داوری فستیوال‌های متعدد تئاتری کشور را بر عهده داشته است. ابوالفضل همراه بازیگر، نویسنده و کارگردان صحنه نمایش که فعالیت‌های مختلفی در عرصه صحنه نمایش را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

در بخش هویت ملی ۱۴ نمایش و در بخش ویژه غزه ۹ نمایش حضور دارند.

بخش صحنه‌ای چهل و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش از روز یکشنبه اول بهمن با اجرای ۱۰ نمایش در مجموعه صحنه نمایش شهر، تالار وحدت، تماشاخانه ایرانشهر، تالار مولوی و تماشاخانه سنگلج کار خود را آغاز می‌کند.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر با ریاست کاظم نظری و دبیری مهدی حامدسقایان از ۲۷ دی تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود.


در این متن اعلام شده است که محمود میراث، اعظم بروجردی و ابوالفضل همراه به سه کارگردان و درام‌نویس کشور معرفی شده‌اند. همچنین اعلام شده است که در بخش هویت ملی ۱۴ نمایش و در بخش ویژه غزه ۹ نمایش حضور دارند. جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر با ریاست کاظم نظری و دبیری مهدی حامدسقایان از ۲۷ دی تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *