شروع پخش عمومی اثر سینمایی‌های انتخابی جشنواره اثر سینمایی عمار در خوزستان

آغاز اکران مردمی آثار جشنواره فیلم عمار در خوزستان


در جشنواره اثر سینمایی عمار، 74 اثر از استان خوزستان ارسال شده است و پس از داوری، 10 اثر به مرحله نهایی راه یافته‌اند. از امروز، اثر سینمایی‌های این جشنواره در شهرهای خوزستانی برای مردم به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین، به همراه برگزاری جشنواره، برترین آثار نیز در هنر هفتم اکسین اهواز به نمایش در می‌آیند. امسال، یکی از برنامه‌های جشنواره، حمایت از ساخت و ساز آثار در موضوعات فلسطین، غزه و جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، در این جشنواره امسال از استان خوزستان ۷۴ اثر ارسال شد که پس از داوری ۱۰ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

از امروز اکران مردمی جشنواره اثر سینمایی عمار در شهرهای مختلف خوزستان آغاز و اثر سینمایی‌های این جشنواره برای عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

همزمان با برگزاری جشنواره اثر سینمایی عمار در بهمن ماه به مدت چهار شب اثر سینمایی و آثار برتر جشنواره در هنر هفتم اکسین اهواز به نمایش گذاشته خواهد شد.

یکی از برنامه‌های امسال جشنواره در استان خوزستان حمایت از ساخت و ساز آثار در موضوعات فلسطین، غزه و جبهه مقاومت است.


نتیجه‌ی این متن این است که در جشنواره اثر سینمایی عمار در استان خوزستان، ۷۴ اثر ارسال شده است و پس از داوری، ۱۰ اثر به مرحله نهایی راه یافته‌اند. از امروز جشنواره در شهرهای مختلف خوزستان آغاز شده است و اثر سینمایی‌ها برای عموم قابل نمایش هستند. همچنین، همزمان با برگزاری جشنواره، در هنر هفتم اکسین اهواز، اثر سینمایی‌ها و آثار برتر جشنواره به نمایش گذاشته خواهند شد. همچنین، یکی از برنامه‌های امسال جشنواره حمایت از ساخت و ساز آثار در موضوعات فلسطین، غزه و جبهه مقاومت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *