گوگل در حال تغییر روش نمایش نتایج جستجو به کاربران اروپایی است، باور کنید این تغییرات جالبی خواهد بود!


به آن‌ها نمایش می‌دهد. این تغییر به هدف اصلی GDPR اروپا، یعنی حفاظت از حریم خصوصی کاربران از طریق کنترل بیشتری بر روی داده‌های شخصی، انجام شده است. از آنجا که DMA به طور موثری قوانین GDPR را اجرا می‌کند، گوگل نیز برای تطبیق با این قوانین و ایجاد تجربه‌ای امن‌تر برای کاربران اتحادیه اروپا، این تغییرات را اعمال کرده است.

علاوه بر این، گوگل در حال به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید نیز می‌باشد تا بهبود‌های امنیتی و حریم خصوصی را در این سیستم عامل اعمال کند. این به‌روزرسانی‌ها شامل بهبودهایی در حوزه کنترل دسترسی به اطلاعات، رمزنگاری و حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران است. این اقدامات همگانی گوگل نشان از تمرکز این شرکت بر حریم خصوصی و امنیت کاربران دارد و نشان می‌دهد که گوگل در جهت پاسخگویی به نگرانی‌های مرتبط با حریم خصوصی، تغییرات مهم و جذابی را در محصولات خود در نظر گرفته است.

با اجرایی شدن DMA در مارس 2024، گوگل در حال ایجاد یک سری تغییرات در برخی از محبوب‌ترین محصولات خود از جمله جستجو و اندروید است. یکی از قابل توجه‌ترین تغییرات مصرف‌کننده این بوده که شرکت هر زمان که ساکنان اتحادیه اروپا به دنبال چیزی برای خرید هستند، «واحدهای اختصاصی» را در نتایج جستجوی خود …


سلام دوست من، گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیاست و اخیراً یک تغییر مهم در محصولاتش اعمال کرده است. این تغییر به نام DMA است و از مارس 2024 اجرا شده است. با این تغییرات، گوگل قصد دارد تا تغییراتی در محصولات مختلف خود، مانند جستجو و اندروید، ایجاد کند.

یکی از تغییرات مهم برای مصرف‌کننده این است که وقتی مردم در اتحادیه اروپا به دنبال چیزی برای خرید هستند، نتایج جستجوی آن‌ها تغییر می‌کند. این تغییر به صورت “واحدهای اختصاصی” در نتایج جستجوی گوگل است. به عبارت ساده‌تر، وقتی شما در اروپا هستید و چیزی را جستجو می‌کنید، نتایجی که به شما نشان داده می‌شود، به شما واحدهای اختصاصی کشورتان را نشان می‌دهد.

این تغییرات مهمی هستند و ممکن است تجربه استفاده از گوگل برای شما تغییر کند. امیدوارم که توضیحاتم در مورد DMA و تغییرات در گوگل برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *