تشکیل گروه سرود دانش‌آموزان در فرهنگسرای بهمن

گروه سرود دانش‌آموزان در فرهنگسرای بهمن تشکیل شد


واحد هنر صوتی فرهنگسرای بهمن برای تشکیل گروه سرود دانش‌آموزی و ارتقای سطح کیفی هنر صوتی در بین نوجوانان فعالیت می‌کند. با انتشار فراخوانی و انجام آزمون‌ حضوری شنوایی سنجی و تست هوش موسیقیایی، این واحد موفق به جذب 53 نوجوان داوطلب شد. دانش‌آموزان در کارگاه آموزش هنر صوتی آشنایی با مبانی تئوری هنر صوتی، سلفژ و صداسازی را طی یک دوره سه ماهه یاد می‌گیرند و سال آتی قطعات ملی، مذهبی و حماسی را نیز اجرا خواهند کرد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، سالن سنجری فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای بهمن، واحد هنر صوتی فرهنگسرای بهمن، دوره آموزش مبانی هنر صوتی وآواز جمعی را در قالب تشکیل گروه سرود دانش‌آموزی برگزار می‌کند.

این واحد هنر صوتی با سابقه‌ای بیش از ۳ دهه تشکیل و راه‌اندازی گروه‌های مختلف هم‌سرایان با حضور مربیان مجرب هنر صوتی و آواز جمعی، امسال برای نخستین بار ضمن انتشار فراخوانی به منظور تشکیل گروه سرود دانش آموزی و ارتقای سطح کیفی هنر صوتی در بین نوجوانان با انجام آزمون‌ حضوری شنوایی سنجی و تست هوش موسیقیایی، طی آبان و آذر سال جاری موفق به جذب ۵۳ دانش‌آموز مقطع تحصیلی متوسطه این منطقه از بین ۱۰۳ نوجوان داوطلب شد.

بر اساس این گزارش، هم اکنون در کارگاه آموزش هنر صوتی که به صورت هفتگی با سازماندهی مهدی غلامی، سرپرستی مهدی میناخانی و نوازندگی داود نژادعلی (پیانیست)، در سالن سنجری فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود دانش‌آموزان پس از گذراندن یک دوره سه ماهه ضمن آشنایی با مبانی تئوری هنر صوتی، سلفژ و صداسازی، سال آتی با ورود به مرحله هم‌سرایی؛ اجرای قطعات ملی، مذهبی و حماسی را نیز تجربه خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه و سایر برنامه‌های واحد هنر صوتی می‌توانند به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، سالن سنجری فرهنگسرای بهمن، مراجعه کنند.


دوره آموزش مبانی هنر صوتی و آواز جمعی در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود. در این دوره آزمون حضوری شنوایی سنجی و تست هوش موسیقیایی اجرا می‌شود. ۵۳ دانش‌آموز مقطع تحصیلی متوسطه پس از گذراندن آزمون موفق به عضویت در گروه سرود دانش آموزی می‌شوند. در این دوره، علاوه بر آشنایی با مبانی تئوری هنر صوتی، سلفژ و صداسازی، قطعات ملی، مذهبی و حماسی نیز اجرا می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فرهنگسرای بهمن اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *