کوین اسپیسی به نقش شیطان باز می‌گردد.

کوین اسپیسی با ایفای نقش شیطان باز می‌گردد


بازیگر کوین اسپیسی در اثر سینمایی “قرارداد” به کارگردانی ماسیمو پائولوچی، در نقش شخصیت “شیطان” وارد صحنه شده است. فیلمبرداری این اثر سینمایی در رم پایان یافته و کمپانی سازنده آن اعلام کرده است که روایت خیالی این اثر سینمایی مشابه با روایت خیالی “قلب فرشته” و “وکیل مدافع شیطان” است. اسپیسی که پس از اتهامات سوءرفتار جنسی در سال 2017 از دنیای بازیگری دور شده بود، اکنون به هنر هفتم بازگشته و در اثر سینمایی های جدید حضور دارد. در “قرارداد”، او نقش شخصیتی را بازی می‌کند که تا حدودی شبیه به نقش آل پاچینو در “وکیل مدافع شیطان” است و تهیه کنندگان آن اعلام کرده‌اند که مدت زمان طولانی برای مذاکره با اسپیسی صرف شده است تا او را برای بازی در این اثر سینمایی متقاعد کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورایتی، کوین اسپیسی در نقش شخصیت «شیطان» در اثر سینمایی مهیج «قرارداد» به کارگردانی ماسیمو پائولوچی ایتالیایی بازی کرده است.

فیلمبرداری این اثر سینمایی به تازگی در رم به پایان رسیده است.

شرکت سازنده این اثر سینمایی که یک کمپانی ایتالیایی به نام «تی ام انترتینمنت» است، گفت که این اثر سینمایی انگلیسی زبان داستانی مشابه با «قلب فرشته» آلن پارکر و «وکیل مدافع شیطان» تیلور هکفورد دارد.

در حالی که اریک رابرتز و وینسنت اسپانو دیگر بازیگران این اثر سینمایی هستند، اسپیسی ماه دسامبر برای فیلمبرداری «قرارداد» راهی رم شده بود.

اسپیسی که ستاره «خانه پوشالی» بود، با طرح چندین اتهام مبنی بر سوءرفتار جنسی در سال ۲۰۱۷ از دنیای بازیگری رانده شد، اما از آن زمان با شرکت در چندین دعوی حقوقی محکوم شناخته نشد.

او به زودی با اثر سینمایی اکشن «پیتر پنج هشت»، با بازی ربکا دو مورنی، که از ۲۲ مارس نمایشش با اکران محدود آغاز می‌شود، به سینماهای آمریکا بازخواهد گشت. این اثر سینمایی اولین نقش اصلی اسپیسی از زمان تبرئه شدن وی در دادگاه لندن است.

در «قرارداد»، اسپیسی نقش شخصیتی به نام «شیطان» را بازی می‌کند که طبق گفته‌ها تا حدودی شبیه به نقش آل پاچینو در «وکیل مدافع شیطان» در نقش شیطان است که در ظاهر یک وکیل ظاهر می شود.

ماسیمیلیانو کارولتی و ساندرو لازارینی تهیه کنندگان «قرارداد» گفتند ۸ ماه در حال مذاکره با اسپیسی بودند تا او را متقاعد کنند که این نقش را بازی کند.

از آثار قبلی پائولوچی که کارگردانی «قرارداد» را برعهده داشت می‌توان به اثر سینمایی اکشن «همه در یک روز» اشاره کرد که در پرایم ویدیو در ایتالیا پخش می‌شود. اثر سینمایی ترسناک جنایی «متوسط» و اثر سینمایی ترسناک «فتوشوک» دیگر اثر سینمایی‌های وی هستند.

اسپیسی پس از سال ۲۰۱۷ با بازی در نقش یک کارآگاه پلیس در درام مستقل ایتالیایی «مردی که خدا را ترسیم کرد» به کارگردانی فرانکو نرو به بازیگری بازگشت. او همچنین در اثر سینمایی مهیج «کنترل» ساخته جین فالایز صداپیشگی کرد.


کوین اسپیسی در اثر سینمایی «قرارداد» به کارگردانی ماسیمو پائولوچی بازی کرده است و می‌گوید که این اثر سینمایی شبیه به «قلب فرشته» و «وکیل مدافع شیطان» است. اسپیسی پس از تبرئه شدن از اتهامات به بازیگری بازگشت و در اثر سینمایی‌های مختلفی نقش‌آفرینی کرده است، از جمله اثر سینمایی «پیتر پنج هشت» و «مردی که خدا را ترسیم کرد». در «قرارداد»، او نقش شیطانی را بازی می‌کند که در ظاهر یک وکیل ظاهر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *