معرفی اعضای ارکستر کنسرت علیرضا قربانی در تهران

کنسرت علیرضا قربانی در تهران کلید خورد/ معرفی اعضای ارکستر


کنسرت زمستانی علیرضا قربانی که در هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود، شامل ۱۳ قطعه اجرا می‌شود. این قطعات شامل عروج، پریشانی، پل، بوی گیسو، گفتگو (دیوار)، عشق آسان ندارد، قطعه بی‌کلام در شوشتری، در زلف تو آویزم، عاشقانه نیست، زلف سیه، چشم‌هایش، مرا ببخش و روزگار غریب است. قربانی در میان اجرای نخستین سانس کنسرت، خیرمقدمی کرده و از حضار تشکر کرده است. اعضای گروه ارکستر کنسرت نیز شامل مختلف سازها مانند پیانو، ویلن، تار، ویلنسل، فلوت و گیتار باس است. کارگردانی و طراحی صحنه این کنسرت توسط فرید ناظرفصیحی انجام می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی کنسرت، در کنسرت زمستانی علیرضا قربانی که از ۷ تا ۲۲ دی ۱۴۰۲ در ۲ سانس ۱۸ و ۲۲ در هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود، ۱۳ قطعه اجرا می‌شود.

عروج به آهنگسازی حسام ناصری و ادبیات ردیف‌دار ابوسعید ابوالخیر، پریشانی به آهنگسازی حسام ناصری و ادبیات ردیف‌دار احمد امیرخلیلی، پل به آهنگسازی حسام ناصری و ادبیات ردیف‌دار احمد امیرخلیلی، بوی گیسو به آهنگسازی حسام ناصری و ادبیات ردیف‌دار واقف لاهوری، گفتگو (دیوار) به آهنگسازی سیاوش ولی‌پور و ادبیات ردیف‌دار حسین منزوی، عشق آسان ندارد به آهنگسازی ستار اورکی و ادبیات ردیف‌دار اهورا ایمان، قطعه بی‌کلام در شوشتری به آهنگسازی حسام ناصری، در زلف تو آویزم به آهنگسازی حسام ناصری و ادبیات ردیف‌دار امیرخسرو دهلوی، عاشقانه نیست به آهنگسازی حسام ناصری و ادبیات ردیف‌دار اهورا ایمان، زلف سیه به آهنگسازی و ادبیات ردیف‌دار غلامحسین مین‌باشیان، چشم‌هایش به آهنگسازی حسام ناصری و ادبیات ردیف‌دار شهریار، مرا ببخش به آهنگسازی حسام ناصری و ادبیات ردیف‌دار حسین غیاثی و روزگار غریب به آهنگسازی حسام ناصری و ادبیات ردیف‌دار احمد شاملو و حمید خلف بیگی عناوین قطعات این رپرتوار هستند.

گفت‌وگو، عشق آسان ندارد، در زلف تو آویزم، زلف سیه، چشم‌هایش و مرا ببخش قطعات جدید نسبت به رپرتوار کنسرت سعدآباد در تابستان امسال هستند.

علیرضا قربانی در میانه اجرای نخستین سانس از اولین شب کنسرت در رویال هال اسپیناس پالاس ضمن خیرمقدم به حضار گفت: امیدوارم تا اینجای برنامه با قطعاتی که اجرا کردیم، مهمان دل‌های شما باشیم. از طرف همه دوستان عزیزی که روی صحنه حضور دارند، هنرمندان گرامی، خدمت تک تک شما خیرمقدم عرض می‌کنم. جمع زیادی زحمت فراوانی کشیدند تا بتوانیم آنچنان که شایسته و بایسته شماست در خدمت شما باشیم.

وی افزود: بی‌نهایت از اینکه قدم رنجه فرمودید خوشحالیم، باعث افتخار ماست و هر روز بیش از روز قبل احساس مسوولیت می‌کنیم.

قربانی بیان کرد: ممنون از همه عزیزان که از راه‌های دور و نزدیک تشریف آوردید. ممنون از حمایت‌هایی که در این چند روز گذشته که بلیت‌فروشی آغاز شد و بلیت‌ها به اتمام رسید. البته امیدوارم بتوانیم شب‌های دیگری را برای آن عزیزانی که موفق به تهیه بلیت نشدند، فراهم کنیم.

اعضای گروه ارکستر عبارتند از تنظیم قطعات برای ارکستر: حسام ناصری، پیانو و سازهای الکترونیک: حسام ناصری، ویلن و کمانچه: سامان صمیمی، تار و سه تار: هومن مهدویان، ویلن یک: امین عطایی، آرمین قضاتی، رایین نورانی، بهار فلسفی، برهان همتی، ویلن دو: آرش جامع، نگار فرجی، کوشا صرافی، سارا نادری، زهرا کریمی، ویولا: دانیال جورابچی، طناز اسدالهی، مهدی منادی، الهام عادلی‌زاده، ویلنسل: مسعود فیروزی‌نژاد، محمدحسین غریبی، پروشات زندآیین، سینا آذرآباد، فلوت: شقایق صادقیان، ابوا: حسام صدفی‌نژاد، هورن: نرگس تقی‌پور، هومان باقی، گیتار باس: دارا دارایی، پرکاشن: ذکریا یوسفی، شایان ریاحی.

کارگردانی و طراحی صحنه این کنسرت را فرید ناظرفصیحی، طراحی و فناوری طراحی صدا را آرش پاکزاد، سازماندهی فنی صدا و نور را بهنام شبستری و طراحی و اجرای نور را سینا سینایی بر عهده دارند.


به گزارش دیجیاتور، در کنسرت زمستانی علیرضا قربانی که در هتل اسپیناس پالاس برگزار شده، ۱۳ قطعه اجرا شده است.
گفت‌وگو، عشق آسان ندارد، در زلف تو آویزم، زلف سیه، چشم‌هایش و مرا ببخش قطعات جدید نسبت به رپرتوار کنسرت سعدآباد در تابستان امسال هستند.
علیرضا قربانی در میانه اجرای نخستین سانس از اولین شب کنسرت در هتل اسپیناس پالاس، با قطعاتی که اجرا کرد، مهمان دل‌های حضار بوده است.
قربانی از حضور هنرمندان و دوستان عزیز خود در کنسرت تشکر و قدردانی کرده است.
اعضای گروه ارکستر کنسرت شامل نقش‌آفرینانی می‌باشند که هر یک وظایف مختلفی را برعهده دارند.
کارگردانی و طراحی صحنه کنسرت را فرید ناظرفصیحی، طراحی و فناوری طراحی صدا را آرش پاکزاد، سازماندهی فنی صدا و نور را بهنام شبستری و طراحی و اجرای نور را سینا سینایی بر عهده داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *