کاهش ۱۰ درصدی مصرف داخلی در نیروگاه‌های شرکت ساخت و ساز نیروی برق تهران

کاهش ۱۰‌درصدی مصرف داخلی درنیروگاه‌های شرکت تولید نیروی برق تهران


مدیرعامل شرکت نیروی برق تهران اعلام کرده است که در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، شاخص مصرف داخلی نیروگاه‌ها به طور مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است. این کاهش متحقق شده است به دلیل تشکیل کارگروه‌های سازماندهی مصرف، انجام تعمیرات مناسب بر روی تجهیزات روشنایی و تهویه مطبوع و همکاری و همراهی همکاران در نیروگاه‌ها. مدیرعامل بیان کرد که نیروگاه‌ها به عنوان بخشی از تولیدی بزرگ برق و متولی ساخت و ساز انرژی در کشور، همواره با محدودیت‌های ساخت و ساز مواجه هستند و این نیازمند توجه مردم به سازماندهی صحیح مصرف است. همچنین او ساخت و ساز برق را فرآیندی سخت و پرزحمت توسط جهادگران عرصه ساخت و ساز برق توصیف کرد و اظهار داشت که اگر مردم شاهد تلاش شبانه روزی و سختی ساخت و ساز برق باشند، قطعاً صرفه جویی در مصرف برق خواهند کرد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از وزارت نیرو، یعقوب روحی مدیرعامل شرکت نیروی برق تهران گفت: بررسی وضعیت آماری شاخص مصرف نیروگاه‌های زیرمجموعه این شرکت در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ و مقایسه آن با مدت زمان مشابه در سال گذشته نشان از کاهش ۱۰ درصدی شاخص مصرف داخلی نیروگاه‌ها دارد.

روحی افزود: این مهم با تشکیل کارگروه‌های سازماندهی مصرف، انجام تعمیرات مناسب بر روی تجهیزات روشنایی و تهویه مطبوع که در نیروگاه‌ها مصرف بالایی دارند و همکاری و همراهی همکاران ما در نیروگاه‌ها به دست آمده است.

وی در تشریح فرآیند سخت ساخت و ساز انرژی برق در نیروگاه‌ها و ضرورت سازماندهی صحیح مصرف برق از سوی مصرف کنندگان بیان داشت: نیروگاه‌ها به عنوان بخشی از تولیدی بزرگ برق و متولی ساخت و ساز انرژی الکتریکی در کشور، همواره با موضوع پیک مصرف و محدودیت‌های ساخت و ساز مواجه هستند که این مهم، نیازمند توجه بیشتر مردم عزیز و مصرف کنندگان به این شرایط حساس است.

مدیرعامل شرکت نیروی برق تهران ساخت و ساز برق را فرآیندی سخت و پرزحمت توسط جهادگران عرصه ساخت و ساز برق عنوان کرد و در این خصوص اظهار داشت: اگر هموطنان شریف و عزیز ما از نزدیک شاهد تلاش شبانه روزی و سختی ساخت و ساز برق باشند، قطعاً مصرف برق را سازماندهی و صرفه جویی خواهند کرد.


کاهش مصرف داخلی نیروگاه‌ها در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته
تشکیل کارگروه‌های سازماندهی مصرف و انجام تعمیرات مناسب بر روی تجهیزات روشنایی و تهویه مطبوع در نیروگاه‌ها
همکاری و همراهی همکاران در نیروگاه‌ها
با توجه به سختی ساخت و ساز برق توسط جهادگران عرصه ساخت و ساز برق
افزایش سازماندهی و صرفه جویی در مصرف برق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *