کارگاه “استفاده از AI در پژوهش” برگزار می‌شود.

کارگاه «کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش» برگزار می‌شود


تاثیر AI در تمامی حوزه‌ها، به ویژه حوزه پژوهش، به کارشناسان امکان می‌دهد تا روش‌های نوینی را برای انجام تحقیقات به کار ببرند. مقالات نوشته شده با استفاده از AI باید اصول رعایت شده و راهنمایی‌های آموزشی هم برای علاقمندان در این زمینه وجود دارد. این کارگاه آموزشی، سرفصل‌هایی مانند اهمیت AI و مخاطبین، استفاده از چت‌بات‌ها، تعیین موضوع و عنوان مقاله، تهیه چکیده و پیشینه، تهیه تصاویر و نمودارها، خلاصه‌نویسی و ترجمه، استخراج اطلاعات، تهیه یافته‌ها و نتایج، پارافرایز، تشخیص سرقت، تحلیل اطلاعات، اصلاح نگارشی و رفرنس‌دهی با AI را پوشش می‌دهد. علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با لینک مربوطه یا شماره‌های موجود تماس حاصل نمایند.

به گزارش دیجیاتور، AI به عنوان یکی از پررونق‌ترین زمینه‌های فناوری در دنیای امروز، تاثیر بسزایی در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه پژوهش دارد. این فناوری پویا و نوآورانه به کارشناسان امکان می‌دهد تا روش‌هایی نوین برای انجام تحقیقات را به‌کار گیرند.

با توجه به اینکه اصولا مجلات دارای ابزارهایی هستند که قادر به تشخیص ایجاد محتوا توسط AI هستند، رعایت اصول جهت نوشتن مقاله با AI اهمیت پیدا می‌کند.

از مهم‌ترین سرفصل‌های این کارگاه می‌توان به اهمیت AI و مخاطبین، چت‌بات‌های AI، تعیین موضوع و عنوان با AI، تعیین ساختار پژوهشی با AI، تهیه چکیده و پیشینه با AI، تهیه تصاویر و نمودارها با AI، خلاصه‌نویسی و ترجمه با AI، استخراج اطلاعات با AI، تهیه یافته‌ها و نتایج با AI، پارافرایز با AI، یافتن سرقت با AI، تحلیل اطلاعات با AI، اصلاح نگارشی با AI و رفرنس‌دهی با AI اشاره کرد.

علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به این لینک مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۲۴۳۲۰۲۰-۰۲۱ داخلی ۴۵۹ و ۰۲۱-۲۲۴۳۱۹۴۵ تماس بگیرند.


AI تاثیر بسزایی در تمامی حوزه‌ها در دنیای امروز دارد. فناوری AI به کارشناسان امکان می‌دهد تا روش‌هایی نوین برای انجام تحقیقات را به‌کار گیرند. رعایت اصول جهت نوشتن مقاله با AI اهمیت پیدا می‌کند. اهمیت AI و مخاطبین، چت‌بات‌های AI، تعیین موضوع و عنوان با AI، تعیین ساختار پژوهشی با AI، تهیه چکیده و پیشینه با AI، تهیه تصاویر و نمودارها با AI، خلاصه‌نویسی و ترجمه با AI، استخراج اطلاعات با AI، تهیه یافته‌ها و نتایج با AI، پارافرایز با AI، یافتن سرقت با AI، تحلیل اطلاعات با AI، اصلاح نگارشی با AI و رفرنس‌دهی با AI از مهم‌ترین سرفصل‌های کارگاه AI هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *