ساخت و ساز لامپ و چراغ ال‌ای‌دی در کارخانه با استقطاب سرمایه گذار خارجی

کارخانه تولید لامپ و چراغ ال‌ای‌دی با جذب سرمایه گذار خارجی

0 نظر


تولیدی روشنایی پس از ورود فناوری LED تحولات اساسیی را تجربه کرده است و با ایده‌های خلاقانه و محصولات متنوع و کاربردی، بازار آن جذاب‌تر از گذشته شده است. یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه، شرکت روشنایی کورش پارس است که با هدف ساخت و ساز انواع محصولات روشنایی با کیفیت به نام “سایروکس” تأسیس شده و قدرت ساخت و ساز در ایران، با دسترسی به منابع و نیروی کار مناسب، جذابیت زیادی برای سرمایه‌گذاران خارجی دارد. این شرکت با استفاده از فناوری به‌روز و با همکاری سرمایه‌گذار خارجی و نیروی متخصص، به ساخت و ساز لامپ، چراغ و ریسه LED پرداخته و از جدیدترین تجهیزات و فناوری‌ها برای ساخت و ساز محصولات با کیفیت استفاده می‌کند. این محصولات از قطعات متنوع و با کیفیت ساخت و ساز می‌شوند و از این رو، سایروکس یکی از پیشروهای تولیدی روشنایی قابل توجه است. از جمله محصولات استراتژیک و مهم این شرکت، ریسه‌های LED بدون‌سیم با فناوری برتر و ویژگی‌های منحصر به فرد است که موجب رضایت مشتریان و رقابت پذیری بالا در بازارهای خارجی می‌شود. با زیرساخت‌های قوی و متنوع که آنها در اختیار دارند، سایروکس و نورساپلاست فرتاک به پیشرفت و کیفیت در ساخت و ساز محصولات روشنایی ال‌ای‌دی در ایران اعتماد دارند و برای رشد ساخت و ساز ناخالص ملی این فرصت را مناسب می‌دانند.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، تولیدی روشنایی بعد از ورود فناوری ال‌ای‌دی تحولات اساسی یافته است. بازاری که روزبه‌روز با ایده‌های خلاقانه با محصولاتی متنوع و کاربردی جذاب‌تر از گذشته شده است. چراغ‌های خطی، لامپ، پنل و ریسه از پرکاربردترین‌ها هستند که در نحوه نورپردازی‌های مدرن قابل استفاده‌اند. تا پایان این مقاله به شما خواهیم گفت که ظرفیت ساخت و ساز در ایران چقدر برای سرمایه‌گذاران خارجی در این حوزه جذاب است.

شرایط امروز ایران به لحاظ دسترسی به منابعی همچون مواد اولیه و نیروی کار مناسب با جمعیت حدود ۸۰ میلیونی به عنوان یک نقطه مناسب ساخت و ساز به جهت فروش خارجی به کشورهای دیگر برای سرمایه‌گذاران خارجی است. اما چطور؟ تا انتهای این مقاله صبور باشید تا به جواب سوالات مورد نظرتان برسید.

بررسی موردی یک شرکت روشنایی فعال

برای اینکه با ماهیت یک شرکت روشنایی با سرمایه گذاری خارجی آشنا شوید بهتر است با بررسی موردی پیش بریم؛ شرکت روشنایی کورش پارس در سال ۱۳۹۹ با هدف ساخت و ساز داخلی انواع محصولات با کیفیت روشنایی و الکترونیکی با نام “سایروکس” و با چشم انداز حضور در بازارهای داخلی و خارجی در شهرک شماره یک منطقه آزاد انزلی تأسیس گردید. سایروکس تولیدکننده لامپ ال ای دی، چراغ ال‌ای‌دی و ریسه LED است.

سایروکس از کجا شکل گرفت؟

نقطه قوت شرکت سایروکس فناوری به‌روز آن است؛ این شرکت با حضور سرمایه‌گذار خارجی (دارای مجوز از سازمان حمایت از سرمایه‌گذران خارجی)و با بهره‌گیری از نیروی متخصص، نسبت به انتقال پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات اتوماتیک ساخت و ساز قطعات لامپ، چراغ، ریسه LED، و… همچنین تکنولوژی مربوطه مبادرت ورزیده است. در حال حاضر از جدیدترین ماشین‌آلاتی همچون تزریق پلاستیک، انواع اکسترودر برای ساخت و ساز بدنه و هیت‌سینک، مونتاژ برد الکترونیک(SMT)، مونتاژ اتومات لامپ، بسته بندی و… بهره گرفته که می‌توان به عنوان پیشرو در تولیدی روشنایی دانست.

ساخت و ساز قطعات بدنه و متعلقات لامپ ال ای دی

به منظور خودکفایی حداکثری در ساخت و ساز قطعات، شرکت تولیدی دانش‌بنیان نورساپلاست فرتاک در سال ۱۴۰۰ و به عنوان شرکت هم بسته سایروکس در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران با هدف ساخت و ساز انواع قطعات پلاستیکی محصولات روشنایی و کامپاندهای پلیمری تاسیس گردید و به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین شرکت‌های تولیدی در این زمینه مشغول به فعالیت می‌باشد.

سبدی کامل از محصولات روشنایی با فناوری LED

کیفیت و کاربرد مناسب، اصل‌هایی هستند که در شکل‌گیری سبد حدود ۹۰ کالایی محصولات روشنایی سایروکس موثر بوده‌اند. محصولاتی متنوع و با فناوری LED که در فضاها و کاربری‌های گوناگون گزینه‌ای کامل جهت تامین نور قابل استفاده خواهند بود. ساخت و ساز محصولات این شرکت با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری و برقراری ارتباط مستقیم با زنجیره تامین قطعات الکترونیک صورت می‌پذیرد که این مهم در کنار آزمایشگاه پیشرفته ضامن ارائه کالای ایرانی با کیفیت جهانی است.

ساخت و ساز لامپ، چراغ و ریسه ال ای دی

محصولات تولیدی سایروکس در حوزه روشنایی به شش دسته کلی تقسیم‌بندی می‌شوند که هر دسته به صورت جداگانه مسئولیت خانواده‌ای پر جمعیت از آن بخش را به عهده دارد.

لامپ ال ای دی:

لامپ حبابی

لامپ هالوژنی

لامپ شمعی و اشکی

لامپ استوانه

لامپ سفینه‌ای

لامپ خیابانی

لامپ فلورسنتی

لامپ رنگی

چراغ ال ای دی:

چراغ‌های سقفی توکار و روکار مربع و گرد

چراغ اسپات

پنل دورشیشه

پنل ۶۰X۶۰

چراغ چشمی

ریسه‌های بدون سیم محصول استراتژیک و مهم سایروکس

و اما مهمترین محصول این نام تجاری نسل جدید ریسه ال ای دی است که به ریسه‌های بدون‌سیم (non-wired) هم معروفند؛ در این نوع ریسه با عمر مفید ۲۵,۰۰۰ ساعت امکان قطعی مدار تقریباً صفر است، چون سیم از مدار ریسه حذف شده است. شارنوری در ریسه‌های با تکنولوژی بدون سیم ۲ برابر ریسه‌های قدیمی و سیم‌دار است. دیگر شاخصه این نوع ریسه‌ها انعطاف بالا در برابر پیچش و خمش، امکان استفاده از دیمر برای کنترل نور و عدم چشمک زدن است. ریسه‌های سایروکس با تکنولوژی بدون سیم نوری بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ لومن بروات در هر متر را ساخت و ساز می‌کنند که در مقایسه با ریسه‌های قدیمی‌تر راندمان بسیار قابل توجه است.

زیرساخت‌های سایروکس:

خط مونتاژ انواع بردها لامپ و چراغ LED

خط اتوماتیک مونتاژ لامپ

خط ساخت و ساز انواع ریسه بدون‌سیم و نئون‌فلکس

خط ساخت و ساز اکسترود انواع چراغ‌های خطی

خط مونتاژ انواع چراغ‌های LED

خط برش و بسته‌بندی چسب‌برق

تجهیزات کامل آزمایشگاهی

کارخانه تولید لامپ و چراغ ال‌ای‌دی با جذب سرمایه گذار خارجی

زیرساخت‌های شرکت نورسا پلاست فرتاک:

اخذ گواهی شرکت دانش‌بنیان در حوزه پلیمر

تولیدکننده کامپاندهای پلاستیک و مستربچ

ظرفیت ساخت و ساز ماهانه ۳ میلیون انواع قطعات با بهترین کیفیت

بیش از ۱۰ عدد ماشین تزریق پلاستیک با ظرفیت‌های گوناگون

بیش از ۷۰ قالب در طرح‌ها و اشکال گوناگون لامپ و چراغ LED

خطوط ساخت و ساز مکاترونیک و با حداکثر بهره‌وری

چرا لامپ سایروکس بخریم؟

سایروکس تولیدکننده لامپ ال ای دی با کمک تامین مالی خارجی و انتقال فناوری روز دنیا در حوزه روشنایی، با توجه به ظرفیت‌های موجود در ایران محصولاتی در حوزه روشنایی ساخت و ساز می‌کند که توان رقابت در بازارهای خارجی را داشته و فرصت مناسبی برای رشد ساخت و ساز ناخالص ملی است. تمامی گروه محصولی سایروکس دارای گارانتی برای تضمین کیفیت هستند. مدت زمان گارانتی کلیه لامپ‌های LED سایروکس، ۱۲ ماه و کلیه ریسه و چراغ‌های LED سایروکس ۲۴ ماه از زمان خرید است. جهت خرید مستقیم لامپ از کارخانه سایروکس به صورت کلی و عمده و همچنین برای خرید تکی محصولات به صفحه نمایندگی سایروکس در وبسایت آن مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


تولیدی روشنایی با ورود فناوری LED تحولات اساسی یافته است. شرایط امروز ایران برای سرمایه‌گذاران خارجی جذاب است. شرکت روشنایی کورش پارس با هدف ساخت و ساز داخلی محصولات LED تأسیس شده است. این شرکت با حضور سرمایه‌گذار خارجی و استفاده از تکنولوژی پیشرفته، به رشد و توسعه فعالیت‌ها در تولیدی روشنایی می‌پردازد. محصولات تولیدی شامل لامپ، چراغ، و ریسه LED می‌باشد. ساخت و ساز ریسه‌های بدون سیم با تکنولوژی LED از جمله جدیدترین محصولات است. زیرساخت‌های کامل از خطوط مونتاژ و ساخت و ساز مختلف برای ساخت و ساز لامپ و چراغ LED وجود دارد. تضمین کیفیت و گارانتی محصولات یکی از ویژگی‌های شرکت است. خرید مستقیم محصولات از کارخانه سایروکس یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال محصولات با کیفیت و فناوری پیشرفته هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *