چگونه می‌توانیم پوشش ریسک بدنه را آنلاین خریداری کنیم؟

چطور بیمه بدنه آنلاین بخریم؟

0 نظر


در امروزه، قیمت خودروها و قطعات آن به صورت مداوم افزایش می‌یابد، که باعث نگرانی رانندگان پس از تصادف شده است. پوشش ریسک بدنه می‌تواند به عنوان یک راه‌حل برای کاهش خسارت‌های مالی و غیر مالی پس از حوادث، نظیر تصادف، آتش‌سوزی و سرقت وسایل نقلیه، مورد استفاده قرار گیرد. این پوشش ریسک امکان جبران خسارت وارده به قطعات وسایل نقلیه را فراهم می‌کند، در صورت انتقال وسایل نقلیه به پارکینگ پس از تصادف کمک می‌کند و خسارت‌های ناشی از آتش‌سوزی، آب‌گرفتگی، صاعقه و دیگر حوادث را پرداخت می‌کند. با خرید آنلاین پوشش ریسک بدنه از سامانه‌های مختلف می‌توانید بهترین راه‌حل برای خود انتخاب کنید و بهترین تجربه خرید را تجربه کنید.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، در دنیای امروز قیمت وسایل نقلیه و قطعات آن ثابت نیست؛ بلکه به صورت مداوم ارزش وسایل نقلیه افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل یکی از نگرانی‌های رانندگان پس از تصادف، پرداخت خسارت وارده به وسایل نقلیه است که گاهی به شدت بالا است. با خرید پوشش ریسک بدنه در کنار پوشش ریسک شخص ثالث می‌توانید خسارت مالی و غیر مالی را تا حد زیادی کاهش دهید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به شما بگوییم که چرا و چطور می‌توانید پوشش ریسک بدنه آنلاین را خریداری کنید.

پوشش ریسک بدنه چیست؟

پوشش ریسک بدنه نوعی پوشش ریسک اختیاری است که با خرید آن می‌توانید خودروی خود در مقابل حوادث طبیعی و غیر طبیعی مثل تصادف، آتش‌سوزی یا آب‌گرفتگی و طوفان پوشش ریسک کنید. شرکت پوشش ریسک در صورت بروز حادثه، خسارت وارد شده به خودروی شما را تا سقف معین پرداخت می‌کند.

چه زمانی از پوشش ریسک بدنه وسایل نقلیه استفاده می‌کنیم؟

مهم‌ترین دلیل داشتن پوشش ریسک بدنه وسایل نقلیه، جبران خسارت تصادف رانندگی یا سرقت وسایل نقلیه است. اما این تنها یکی از ده‌ها دلیل برای حفاظت از وسایل نقلیه در مقابل حوادث طبیعی و غیر طبیعی است. به صورت کلی پوشش‌های پوشش ریسک بدنه شامل موارد زیر است:

خسارت وارده به قطعات وسایل نقلیه مثل تایر، باتری و چرخ‌های ماشین

انتقال ماشین پس از تصادف به پارکینگ

پرداخت خسارت ناشی از بروز آتش‌سوزی، آب‌گرفتگی و صاعقه

شکستن شیشه ماشین

ریختن موارد شیمیایی و پاشیدن اسید روی وسایل نقلیه

چرا باید پوشش ریسک بدنه وسایل نقلیه را بخریم؟

مزایای خرید پوشش ریسک بدنه بر هیچ‌کس پوشیده نیست. با خرید پوشش ریسک بدنه وسایل نقلیه می‌توانید خسارت‌های مالی را جبران کنید، ارزش خودروی خود را در هنگام فروش بالا ببرید، از پوشش‌های متنوع پوشش ریسک برخوردار شوید و در نهایت دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود را از بابت تصادف به حداقل ممکن برسانید.

روش‌های خرید پوشش ریسک بدنه وسایل نقلیه

تنوع بالای روش‌های خرید پوشش ریسک بدنه وسایل نقلیه باعث شده تا اغلب متقاضیان در زمان انتخاب سردرگم شوند. بنابراین در ادامه به دو روش جامع اشاره می‌کنیم. توجه داشته باشید روشی خوب است که در کنار در اختیار گذاشتن امکانات، امکان مقایسه بین پوشش ریسک نامه‌های متعدد را نیز فراهم کرده باشد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

روش ۱: خرید حضوری پوشش ریسک بدنه در دفاتر پوشش ریسک

اگر از دوست و آشنا پیگیری کنید، احتمالاً اولین روشی که به ذهنشان خطور می‌کند، خرید پوشش ریسک بدنه از شرکت‌های پوشش ریسک است. اگرچه این روش خوب است؛ اما معایب زیادی هم به دنبال دارد. به فرض مثال شما برای اطلاع از قیمت پوشش ریسک بدنه می‌توانید حداکثر به ده تا شرکت پوشش ریسک در یک روز مراجعه کنید و قطعاً امکان مقایسه قیمت‌ها در لحظه وجود ندارد. از طرفی تردد و شلوغی‌های شهر ممکن است باعث شود دیرتر از زمان مراجعه به مراکز بروید و با در بسته روبه‌رو شوید.

اگر میانه خوبی با روش‌های غیر حضوری و آنلاین ندارید یا دسترسی به شبکه جهانی ندارید، قطعاً این روش برای شما مناسب است. ولی اگر سادگی و راحتی انجام کار مدنظر شما است، می‌توانید از روش خرید آنلاین پوشش ریسک بدنه استفاده کنید.

روش ۲: خرید آنلاین پوشش ریسک بدنه

این روزها بیشتر کسب‌و کارها از جمله شرکت‌های پوشش ریسک در تلاش هستند تا خدمات خود را به صورت غیر حضوری ارائه دهند. با این کار می‌توانند متقاضیان زیادی از سراسر ایران داشته باشند. برای خرید آنلاین پوشش ریسک بدنه دو راهکار پیش روی شما است.

خرید پوشش ریسک بدنه از سایت شرکت‌های پوشش ریسک

یکی از روش‌ها برای خرید پوشش ریسک بدنه مراجعه به سایت شرکت پوشش ریسک است؛ اما باید در نظر داشته باشید اگرچه این سامانه‌ها امکان خرید را فراهم کردند اما شما نمی‌توانید در لحظه چندین پوشش ریسک نامه متعدد را با هم مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید. هم‌چنین گاهی ممکن است با مشکلاتی مثل عدم دسترسی به صفحه خرید پوشش ریسک بدنه و سرعت پایین روبه‌رو شوید.

خرید پوشش ریسک بدنه از سامانه‌های آنلاین

امکان خرید پوشش ریسک بدنه از طریق سامانه‌های آنلاین هم‌چون ازکی، پوشش ریسک بازار و … فراهم شده است. مهم‌ترین مزیت خرید آنلاین پوشش ریسک بدنه، مشاهده قیمت پوشش ریسک نامه‌های شرکت‌های متعدد و مقایسه بین آنها است. این روش مناسب کسانی است که وقت و زمان کافی برای مقایسه چندین شرکت پوشش ریسک را ندارند و می‌خواهند در کنار مشاهده انواع پوشش ریسک نامه‌ها از راهنمایی مشاوران پوشش ریسک استفاده کنند.

چطور بیمه بدنه آنلاین بخریم؟

بهترین روش خرید پوشش ریسک بدنه وسایل نقلیه چیست؟

بهترین روش برای خرید پوشش ریسک بدنه وسایل نقلیه، روشی است که اغلب ویژگی‌های لازم را داشته باشد. اما شاید به این فکر کرده باشید که این ویژگی‌ها چه هستند؟ در ادامه در این مورد صحبت می‌کنیم.

۱. برخورداری از مشاوره متخصصین در هنگام خرید پوشش ریسک نامه

اگر قصد خرید پوشش ریسک بدنه وسایل نقلیه را داشته باشید، احتمالاً برایتان دشوار خواهد بود که به صورت حضوری به شرکت‌های پوشش ریسک متعدد مراجعه کنید و قطعاً هیچ یک از دفاتر نظری در رابطه با سایر پوشش ریسک نامه‌ها با شما در میان نمی‌گذارند. پس همانطور که مشخص است سامانه‌های آنلاین گزینه بهتری برای خرید پوشش ریسک بدنه است.

۲. خرید پوشش ریسک بدنه با قیمت مناسب

اگر بخواهید به صورت حضوری به دفاتر پوشش ریسک مراجعه کنید و پوشش ریسک بدنه را خریداری کنید، احتمالاً باید قیمت ثابت پوشش ریسک بدنه را پرداخت کنید. با انتخاب روش خرید غیر حضوری پوشش ریسک بدنه می‌توانید از تخفیف‌های خوبی برخوردار شوید و پوشش ریسک بدنه را با قیمت مناسب‌تری خرید کنید.

۳. تنوع پوشش ریسک نامه‌ها

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید قیمت یک پوشش ریسک نامه را با پوشش ریسک‌نامه‌های دیگر مقایسه کنید و در نهایت بهترین را انتخاب کنید، سامانه‌های آنلاین این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند. در نتیجه نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پوشش ریسک یا استفاده از سامانه‌های آنلاین اختصاصی شرکت‌های پوشش ریسک نیست.

۴. همراهی تا زمان دریافت خسارت از شرکت پوشش ریسک

معمولاً پروسه دریافت خسارت از شرکت‌های پوشش ریسک کمی زمان‌بر و پیچیده است. در نتیجه با انتخاب سامانه‌های آنلاین مثل پوشش ریسک بازار می‌توانید از امتیاز ویژه «همراهی شما تا زمان دریافت خسارت» برخوردار شوید.

خرید آنلاین پوشش ریسک بدنه از سامانه غیر حضوری پوشش ریسک بازار

سامانه پوشش ریسک بازار امکان مقایسه و خرید غیر حضوری پوشش ریسک بدنه را فراهم کرده است. از این لینک وارد صفحه پوشش ریسک بدنه شوید، کد ملی و شماره پلاک وسایل نقلیه خود را وارد کنید، سپس لیست پوشش ریسک نامه‌ها به شما نمایش داده می‌شود. اگر به هر دلیل به این اطلاعات دسترسی نداشتید، کافیست به چند سوال ساده مثل نوع نام تجاری وسایل نقلیه، سال ساخت و ساز، ارزش وسایل نقلیه و … پاسخ دهید تا بتوانید به قیمت پوشش ریسک نامه‌ها دسترسی پیدا کنید. در صورتی که برای انتخاب و خرید پوشش ریسک نامه نیاز به راهنمایی داشتید، با متخصصان پوشش ریسک بازار تماس بگیرید. آنها با توجه به شرایط و درخواست شما، بهترین پوشش ریسک نامه را معرفی می‌کنند و حتی در خصوص خرید نیز راهنمایی‌تان می‌کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


خرید پوشش ریسک بدنه آنلاین توصیه می‌شود، زیرا بهترین روش برای خرید پوشش ریسک بدنه وسایل نقلیه است. این روش امکان مقایسه پوشش ریسک نامه‌های مختلف را به شما می‌دهد و قیمت مناسب‌تری را انتخاب کنید. همچنین این روش از مزایایی مانند مشاوره تخصصی و همراهی تا زمان دریافت خسارت از شرکت پوشش ریسک برخوردار است. سامانه پوشش ریسک بازار یکی از سامانه‌های آنلاین معتبر است که امکان مقایسه و خرید پوشش ریسک بدنه را به شما فراهم می‌کند. از این روش برای خرید پوشش ریسک بدنه وسایل نقلیه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *