آزادی پول برای خریداران خودروهای وارداتی / اعلام نتایج تخصیص به زودی

بازگشایی سامانه یکپارچه برای انتخاب خودروی وارداتی از امروز+ قیمت


مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش وسایل نقلیه، اعلام کرده است که ثبت نام کنندگان در آخرین دور از عرضه خودروهای وارداتی باید منتظر اعلام تعیین زمان تخصیص وسایل نقلیه به آن‌ها توسط سازمان توسعه بازرگانی ایران باشند. پس از اعلام تعیین تکلیف توسط سازمان، نتایج تخصیص وسایل نقلیه به مشتریان در سامانه یکپارچه بارگذاری می‌شود. همچنین، نامه رفع مسدودی وجه متقاضیان جدید صادر شده و مشتریان از امروز می‌توانند وجه مسدود شده خود را برداشت کنند. طرح فروش تعدادی از خودروهای وارداتی هم در سامانه یکپارچه اجرا خواهد شد و جزئیات آن به محض نهایی شدن اطلاعیه آن منتشر خواهد شد.

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش وسایل نقلیه در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور در مورد اینکه ثبت نام کنندگان در آخرین دور از عرضه خودروهای وارداتی چه زمان تعیین تکلیف می‌شوند، اظهار کرد: سازمان توسعه بازرگانی ایران مسؤول تعیین تکلیف متقاضیان است که احتمالاً فرایند تعیین زمان تخصیص وسایل نقلیه به این افراد طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی افزود: پس از اعلام سازمان توسعه بازرگانی، نتایج تخصیص وسایل نقلیه به مشتریان در سامانه یکپارچه بارگذاری می‌شود.

تقدسی در مورد زمان آزادسازی وجوه مسدود شده متقاضیان به میزان ۵۰۰ میلیون تومان نیز گفت: نامه رفع مسدودی وجه متقاضیان جدید صادر شده و مشتریان از امروز می‌توانند وجه مسدود شده خود را برداشت کنند.

تقدسی گفت: همچنین این هفته طرح فروش تعدادی از خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اجرا خواهد شد. البته هنوز جزئیات آن مشخص نشده و به محض نهایی شدن اطلاعیه آن منتشر می‌شود.


نتیجه گیری این گفتگو این است که زمان تعیین تکلیف متقاضیان ثبت نام کنندگان در آخرین دور از عرضه خودروهای وارداتی به زودی اعلام خواهد شد و نتایج تخصیص وسایل نقلیه به مشتریان پس از اعلام سازمان توسعه بازرگانی در سامانه یکپارچه قرار داده خواهد شد. همچنین پس از صدور نامه رفع مسدودی وجه متقاضیان جدید، مشتریان می‌توانند وجه مسدود شده خود را برداشت کنند و طرح فروش تعدادی از خودروهای وارداتی نیز به زودی اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *