شتابدهنده آنلاین راه‌اندازی شد.

پلتفرم آنلاین شتابدهی راه‌اندازی شد


در گردهمایی شتابدهنده های منتخب کشور که با حضور بیش از ۵۰ شتابدهنده از ۱۵ استان برگزار شد، در روز اول رویداد، ضمن معرفی شتابدهنده‌ها و سخنرانی محمدجواد صدری مهر، نکات مختلف مورد بحث قرار گرفت. محمد صادق سبحانی، مدیر پروژه تریگیت، در این گردهمایی به تشریح بستر نرم‌افزاری شتابدهی آنلاین تریگیت پرداخت و بیان کرد که این بستر نرم‌افزاری امکان یکپارچه‌سازی فرایند‌های پذیرش، ارزیابی، آموزش و راهبری را برای نهادهای پیشرفت فراهم می‌کند و بدون محدودیت جغرافیایی به تیم‌های استارتاپی در سراسر کشور خدمت رسانی می‌کند. همچنین اضافه کرد که با همکاری سایر فعالان زیست‌بوم پیشرفت، این بستر نرم‌افزاری به خدمت بهتری به تیم‌های زیرمجموعه خود می‌رساند و برای رشد بیشتر زیست بوم پیشرفت کشور تلاش می‌کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از معاونت علمی، فناوری و دانش مالی دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نخستین گردهمایی شتابدهنده های منتخب کشور با حضور بیش از ۵۰ شتابدهنده از ۱۵ استان کشور برگزار شد.

در روز اول این رویداد، ضمن معرفی آسانسوری هر یک از شتابدهنده‌ها و سخنرانی محمدجواد صدری مهر، دستیار معاون علمی، فناوری و دانش مالی دانش‌بنیان مقام عالی رتبه در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و پیشرفت در خصوص برنامه‌ها و حمایت‌های دفتر توسعه زیرساخت، پنل‌هـای گفت‌وگـو و شبکه‌سـازی تحت عنوان های «رابطه سرمایه گذاران خطر پذیر و شنابدهنده ها» و «مدل کسب و کار شتابدهنده‌های ایرانی» برگزار شد.

محمد صادق سبحانی، مدیر پروژه تریگیت طی سخنانی در این رویداد به تشریح بستر نرم‌افزاری شتابدهی آنلاین تریگیت که از اوایل تیر ماه سال ۱۴۰۱ کار خود را آغاز کرده است، پرداخت.

مدیر پروژه تریگیت گفت: بستر نرم‌افزاری تریگیت این امکان را برای نهادهای پیشرفت از جمله شتابدهنده ها فراهم می‌کند تا فرایند های پذیرش، ارزیابی ، آموزش و راهبری را یکپارچه کنند و بدون محدودیت جغرافیایی به تیمهای استارتاپی متقاضی در سراسر کشور خدمت رسانی کنند. استفاده از خدمات این بستر نرم‌افزاری به عنوان یک بستر رشد و شتابدهی آنلاین کسب و کارهای نوپا فرایند های آموزش، راهبری را تکرار پذیر می‌کند و امکان پایش وضعیت تیم های زیرمجموعه هر نهاد پیشرفت را تسهیل می‌کند.

سبحانی با تأکید بر همراهی و همکاری سایر فعالان زیست‌بوم پیشرفت اضافه کرد: امیدواریم با شناساندن بیشتر این بستر نرم‌افزاری، همراهان خود را در این مسیر پیدا کنیم، چراکه ما برای همکاری آماده هستیم و سایر شتابدهنده‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم‌وفناوری، صندوق‌ های پژوهش ‌و فناوری و سایر بازیگران اکو سیستم پیشرفت نیز می ‌توانند در کنار ما قرار بگیرند تا خدمات بهتری به تیمهای زیرمجموعه خود ارائه دهند و شاهد رشد بیشتر زیست بوم پیشرفت کشور باشیم.

وی با اشاره به رایگان بودن محتواهای آموزشی این بستر نرم‌افزاری، فرایند سامانه آنلاین تریگیت را این گونه توضیح داد: نهادهای پیشرفت در این بستر نرم‌افزاری امکان تعریف برنامه های ارزیابی و خدمات دهی شخصی سازی شده خود را دارند و می توانند به پذیرش و تعامل با استارتاپ ها بپردازند. تیم‌ها در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این بستر نرم‌افزاری نهاد پیشرفت خود را انتخاب کنند تا در فرایند ارزیابی آن نهاد قرار گیرند و در صورت پذیرش در فرایند داوری از خدمات نهاد مورد نظر خود بهره مند شوند.


نخستین گردهمایی شتابدهنده‌های منتخب کشور با حضور بیش از ۵۰ شتابدهنده از ۱۵ استان کشور برگزار شد. در این رویداد پنل‌های گفت‌وگو و شبکه‌سازی تحت عنوان های “رابطه سرمایه گذاران خطر پذیر و شنابدهنده ها” و “مدل کسب و کار شتابدهنده‌های ایرانی” برگزار شد. بستر نرم‌افزاری تریگیت به نهادهای پیشرفت امکان می‌دهد فرایندهای پذیرش، ارزیابی، آموزش و راهبری را یکپارچه کنند و به استارتاپ‌ها خدمت رسانی کنند. آموزش و راهبری تیم‌های زیرمجموعه هر نهاد پیشرفت تکرار پذیر است. همکاری با سایر فعالان زیست‌بوم پیشرفت در این بستر نرم‌افزاری ترویج داده می‌شود. محتواهای آموزشی بستر نرم‌افزاری رایگان است و نهادها می‌توانند برنامه‌های ارزیابی و خدمات دهی شخصی سازی شده را تعریف کنند و با استارتاپ‌ها تعامل داشته باشند. تیم‌ها می‌توانند نهاد پیشرفت مورد نظر خود را انتخاب کنند تا در فرآیند ارزیابی قرار گیرند و از خدمات نهادهای مورد نظر خود بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *