بعد از صدور مجوز، پروازهای حج و عمره برقرار می‌شوند.

پروازهای حج عمره پس‌از صدور مجوز برقرار می‌شود


در این متن، حسام قربانعلی سخنگوی پرواز جمهوری اسلامی ایران درباره شایعات اخیر درباره لغو یا کنسلی پروازهای حج عمره توضیح می‌دهد. او می‌گوید که این شایعات کذب است و هیچ‌گونه لغو یا تعلیقی در خصوص پروازهای حج عمره رخ نداده است. سخنگوی پرواز ادامه می‌دهد که نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در کشور عربستان هستند و در حال مذاکره با طرف سعودی هستند و مشکلات احتمالی به زودی رفع خواهد شد. او نیز به این تأکید می‌کند که پس از مطالعات تاریخی ۹ ، پروازهای حج عمره به صورت عادی انجام خواهد شد و در صورت بروز مشکلات، تلاش برای رفع آنها صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، حسام قربانعلی سخنگوی پرواز جمهوری اسلامی ایران در خصوص شایعات اخیر پروازهای حج عمره، گفت: اخبارهایی که در خصوص لغو یا کنسلی پروازهای حج عمره در فضای رسانه بازتاب می‌شود، کذب است و هیچ‌گونه کنسلی یا تعلیق در خصوص پروازهای حج عمره صحت ندارد.

سخنگوی پرواز «هما» ادامه داد: نمایندگان پرواز جمهوری اسلامی ایران، سازمان پرواز کشوری، وزارت امور خارجه و نهاد ریاست‌جمهوری در کشور عربستان حضور دارند و در حال مذاکره با طرف سعودی هستند و قطعاً این مشکل رفع در روزهای نزدیک رفع خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پروازهای حج عمره پس‌از ۹ مجدد در حال برقراری است؛ پس قطعاً موانع و مشکلاتی در این مسیر رخ خواهد داد که طبق مذاکراتی که با طرف سعودی داریم در صدد رفع موانع خواهیم بود.


پروازهای حج عمره لغو یا کنسل نشده و هیچ گونه تعلیقی در این خصوص صدق نمی‌کند. نمایندگان پرواز جمهوری اسلامی ایران و دیگر نهادها در حال مذاکره با طرف سعودی هستند و مشکلات این مسئله در روزهای آینده برطرف خواهند شد. ممکن است در این مسیر موانعی پیش بیاید، اما ما در تلاش برای رفع این موانع هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *