تمام پروازهای حج و عمره تا ۲۴ دی ماه لغو شدند.

پروازهای حج عمره تا ۲۴ دی لغو شد


متن فوق به مشکلاتی که در اعزام زائران به عمره به وجود آمده است، اشاره می کند. طبق اعلام مسئولان سازمان پرواز، پروازهای عمره به دلیل عدم صدور مجوز از سوی عربستان، متوقف شده است. این در حالی است که چندی قبل آمادگی لازم برای پروازها توسط مسئولان اعلام شده بود. بنا به اعلام حج و زیارت، تا مطالعات تاریخی مشخصی همه پروازهای عمره لغو می شوند و اطلاع رسانی مناسب به زائران درخصوص این موضوع تأکید شده است. پروازهای بعدی و وضعیت زائرانی که هزینه مسافرت عمره را پرداخت کرده اند، نیز در اطلاعیه های آینده اعلام خواهد شد. در حال حاضر تاکنون مطالعات تاریخی رسمی برقراری پروازهای عمره اعلام نشده است و زائران در انتظار آغاز اعزام به سرزمین وحی هستند.

به گزارش دیجیاتور، در شرایطی که قرار بود اعزام زائران به عمره پس از ۹ سال از ۱۳ دی آغاز شود در همان روز شروع پروازها به دلیل آنچه مسئولان سازمان پرواز عدم صدور مجوز از سوی عربستان اعلام کردند همه پروازهای عمره متوقف شد.

مشکل در مجوزهای لازم برای پرواز به عربستان در حالی است که چندی پیش مسؤولان سازمان پرواز کشوری به عربستان مسافرت کرده بودند و آمادگی لازم برای پروازها صورت گرفته بود.

حالا حج و زیارت در تازه‌ترین اطلاعیه به کارگزاران خود اعلام کرده به دلیل عدم دریافت مجوزهای پروازی توسط شرکت پرواز، کلیه پروازهای عمره تا مطالعات تاریخی ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ لغو می‌گردد و با توجه به اهمیت موضوع و شرایط موجود، به کارگزاران محترم تأکید می‌گردد، نسبت به اطلاع رسانی مناسب به زائران در این خصوص اقدام نمایند.

در این اطلاعیه تاکید شده: اطلاع رسانی در خصوص پروازهای ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ به بعد نیز و اعزام زائرین کاروان‌های لغو شده متعاقباً اعلام خواهد شد.

تاکنون از سوی شرکت‌های پرواز مطالعات تاریخی رسمی برقراری پروازهای عمره اعلام نشده و زائرانی که کاروان خود را مشخص و هزینه مسافرت عمره را پرداخت کردند چشم انتظار آغاز اعزام‌ها به سرزمین وحی هستند


لازم به ذکر است که به دلیل عدم صدور مجوز از سوی عربستان، تمامی پروازهای عمره تا مطالعات تاریخی ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ لغو شده است. کارگزاران حج و زیارت تاکید دارند که اطلاع رسانی مناسبی به زائران ارائه کرده و برای آینده اعزام زائرین کاروان‌های لغو شده نیز اعلام خواهد شد. تاکنون مطالعات تاریخی رسمی برقراری پروازهای عمره اعلام نشده است و زائرانی که هزینه مسافرت را پرداخت کرده‌اند هنوز در انتظار آغاز اعزام‌ها به سرزمین وحی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *