پرداخت مطالبات نیروگاه‌های تجدیدپذیر تا پایان سال به فارسی به شکل زیر بازنویسی می‌شود: پرداخت بدهی‌ها و اعتبارات مربوط به نیروگاه‌های تجدیدپذیر تا پایان سال

پرداخت مطالبات نیروگاه‌های تجدیدپذیر تا پایان سال


در گفت‌وگوی تلویزیونی، رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران اعلام کرد که مطالبات نیروگاه‌های تجدیدپذیر تا پایان سال پرداخت خواهد شد و هر ماه میانگین بیش از ۶۰ درصد از این مطالبات پرداخت می‌شود. وی افزود که مطالبات انباشته شده از سال‌های قبل نیز پرداخت شده است، به طوری که در سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بر اساس مقررات برنامه‌ریزی مالی سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است. همچنین، در سال ۱۴۰۱ نیز ۳ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به نیروگاه‌های تجدیدپذیر در نظر گرفته شده است، اما تاکنون این مطالبات پرداخت نشده است. در آخر، وی بدهی ساتبا به صاحبان نیروگاه‌های خانگی و مقیاس کوچک و متوسط را صفر اعلام کرد.

به گزارش دیجیاتور، محمود کمانی رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: مطالبات نیروگاه‌های تجدیدپذیر تا پایان سال پرداخت می‌شود. هر ماه میانگین بیش از ۶۰ درصد مطالبات پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: مطالبات انباشته شده از سال‌های قبل داشتیم که سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بر اساس مقررات برنامه‌ریزی مالی سال ۱۴۰۰ توانستیم پرداخت کنیم.

معاون وزیر نیرو خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۳ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به نیروگاه‌های تجدیدپذیر در نظر گرفتیم که البته تاکنون پرداخت نشده است.

وی بدهی ساتبا به صاحبان نیروگاه‌های خانگی و مقیاس کوچک و متوسط را صفر اعلام کرد.


مطالبات نیروگاه‌های تجدیدپذیر تا پایان سال پرداخت می‌شود. میانگین بیش از ۶۰ درصد مطالبات پرداخت می‌شود. مطالبات انباشته از سال‌های قبل پرداخت شده است. ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است. ۳ هزار میلیارد تومان برای پرداخت در نظر گرفته شده است. بدهی ساتبا به صاحبان نیروگاه‌های خانگی و مقیاس کوچک و متوسط صفر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *