“پالایشگاه” به “صحبت‌های نقد هنر هفتم” می رود / احترام به ناصر طهماسب

«پالایشگاه» روی میز «نقد سینما» می‌رود/ بزرگداشت برای ناصر طهماسب


امشب قسمت جدید برنامه تلویزیونی “نقد هنر هفتم” از شبکه چهار سیما پخش میشود. در این قسمت، اثر سینمایی سینمایی “پالایشگاه” ساخته مهرداد خوشبخت، به نقد و بررسی می‌پردازد. همچنین اثر سینمایی “دنیا را پشت سر بگذار” ساخته سم اسماعیل نیز در بخش “میز نقد سینمای جهان” تحت بررسی قرار می‌گیرد. در پایان، نیز به بزرگداشت ناصر طهماسب دوبلور فقید پرداخته می‌شود. این برنامه هر هفته جمعه ساعت ۲۲:۳۰ به صورت زنده روی شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «نقد هنر هفتم» امشب ۸ دی‌ ماه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

«میز نقد سینمای ایران»، به نقد و بررسی اثر سینمایی سینمایی «پالایشگاه» ساخته مهرداد خوشبخت اختصاص دارد که محمد صابری مطبوعات‌نگار سینمایی و مینو خانی کارشناس هنر هفتم درباره آن صحبت خواهند کرد. این اثر به تهیه‌کنندگی سعید سعدی که از ۲۹ آذر ماه روی پرده سینماها رفته است، برای نخستین بار در جشنواره فجر ۴۱ به نمایش درآمد و توانست سه نامزدی و دو سیمرغ بلورین جلوه‌های ویژه بصری و جایزه ویژه دبیر جشنواره را از آن خود کند.

همچنین در «میز نقد سینمای جهان» اثر سینمایی «دنیا را پشت سر بگذار» با حضور آرش خوشخو و محمدرضا مقدسیان از منتقدان هنر هفتم مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. این اثر درام و دلهره‌آور محصول سال ۲۰۲۳ آمریکا به نویسندگی و کارگردانی سم اسماعیل است که بر اساس رمانی با همین عنوان به قلم رومان آلام ساخته شده است.

نمیز گفت‌وگوی ویژه» نیز به بزرگداشت ناصر طهماسب دوبلور فقید اختصاص دارد.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد هنر هفتم» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.


در این متن، برنامه تلویزیونی “نقد هنر هفتم” راجع به اثر سینمایی‌های “پالایشگاه” و “دنیا را پشت سر بگذار” صحبت می‌کند. اثر سینمایی “پالایشگاه” ساخته مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که در جشنواره فجر ۴۱ نمایش داده شده و جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. اثر سینمایی “دنیا را پشت سر بگذار” نیز محصول سال ۲۰۲۳ آمریکا است که بر اساس رمانی ساخته شده و در این برنامه به آن نیز پرداخته خواهد شد. همچنین، در این برنامه، به بزرگداشت ناصر طهماسب دوبلور نیز پرداخته می‌شود. برنامه “نقد هنر هفتم” هر هفته جمعه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *