هنرمندان صحنه نمایش حماسی واحدی را بوجود آوردند/ اندیشه‌های پیشرو جامعه

هنرمندان صحنه‌ای حماسی خلق کردند/ وحدت جامعه روشنفکر


وزیر میراث و ارشاد اسلامی در حضورش در رأی‌گیری در تالار وحدت، به مردم تقدیر کرد و از اصحاب آثار خلاقانه و رسانه تشکر کرد که همیشه در برنامه‌های مهم پیشتاز بودند. وی با تشکر از استاندار تهران و وزارت کشور، امیدواری بیان کرد که این روز به یک روز وحدت‌بخش، امیدافرین و انسجام ساز در مطالعات تاریخی معاصر تبدیل شود. اهمیت حضور اهالی آثار خلاقانه در رأی‌گیری را برجسته کرده و رأی‌گیری را به سرنوشت کشور ربط داده است، آن را به عنوان پیامی از جدایی ناپذیر جامعه هنری از جامعه ایرانی بیان کرده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور وزیر میراث و ارشاد اسلامی که صبح امروز ۱۱ اسفند ماه برای شرکت در رأی‌گیری در تالار وحدت حضور پیدا کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: امروز در یک روز بزرگ و حماسی دیگر مردم بار دیگر به صحنه آمدند و در حال خلق صحنه تاریخی مجددی هستند.

وی ادامه داد: از اصحاب آثار خلاقانه و رسانه تشکر می کنم که همیشه در چنین برنامه‌هایی پیشتاز بودند. امروز تالار وحدت به مکانی برای نشان دادن وحدت جامعه روشنفکر ایرانی که همیشه پیشتاز هستند، تبدیل شده است.

وزیر ارشاد یادآور شد: با این حرکت بزرگ و نمادین در برابر دوربین های داخلی و خارجی تالار وحدت یک عظمت بزرگ را به خود دید.

وی ادامه داد: از استاندار تهران و وزارت کشور تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم امروز را به یک روز وحدت‌بخش، امیدافرین و انسجام ساز در مطالعات تاریخی معاصر تبدیل کنیم و قدمی باشد برای ایرانی قوی.

اسماعیلی گفت: حضور امروز اهالی میراث در خانه خودشان برای این است که جامعه هنری جزو جدایی ناپذیر از جامعه و پیشگام بزرگ همه اتفاقات است. رأی‌گیری به سرنوشت کشور رقم خورده است و این مهمترین پیام جامعه هنری به عنوان جزیی جدایی‌ناپذیر از جامعه ایرانی است.


مردم در رأی‌گیری حاضر شدند و تاریخی مجدد خلق کردند. اهالی آثار خلاقانه پیشتاز بودند در برنامه. تالار وحدت به نمایش وحدت تبدیل شد. حضور اهالی میراث نشان داد جامعه هنری ناپذیر از جامعه است و رأی‌گیری رقم خورده و پیام مهمی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *