همکاری ایرانسل و مگفا در زمینه‌ی محصولات فناوری‌های نوین

همکاری ایرانسل و مگفا در حوزه محصولات فناوری‌های تحول‌آفرین


در دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی اتواکسپو تهران، ایرانسل و مگفا همکاری خود را در ساخت و ساز، توسعه، فروش و معرفی محصولات و فروش محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین (تحول دیجیتال) امضا کردند. طرفین در اطلاعاتی مانند مشارکت طرفین، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه یکدیگر، همکاری در فروش و معرفی محصولات و فروش‌ محصولات، شرکت در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تخصصی و همچنین شرکت در مناقصات در حوزه تحول دیجیتال، توافق کردند. قبلاً نیز ایرانسل با شرکت مپنا همکاری برای تحقق تحول دیجیتال در صنایع و کسب‌وکارها را آغاز کرده بود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی ایرانسل، سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ و در غرفه ایرانسل در دومین روز از پنجمین نمایشگاه بین‌المللی وسایل نقلیه، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته (اتواکسپو تهران)، توافق‌نامه همکاری بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و مرکز گسترش تکنولوژی مخابرات (مگفا)، با هدف هم‌افزایی در ساخت و ساز، توسعه، فروش و معرفی محصولات و فروش محصولات و خدمات درحوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین (تحول دیحیتال)، به امضا رسید.

طی این توافق‌نامه که اجرای آن با راهکارهای سازمانی ایرانسل است، دو طرف در موضوعاتی از جمله مشارکت طرفین و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه یکدیگر با هدف ساخت و ساز و توسعه محصول مشترک در حوزه تحول دیجیتال، همکاری و هم‌افزایی طرفین در فروش و معرفی محصولات و فروش‌ این محصولات، همکاری در برگزاری و شرکت در نمایشگاه‌ها، رویدادهای تخصصی و یا تجاری، سمینارها و کنفرانس‌های مرتبط و شرکت در مناقصات در حوزه تحول دیجیتال به صورت مشترک، توافق کردند.

پیش از این نیز راهکارهای سازمانی ایرانسل در دی ماه ۱۴۰۲، با امضای تفاهم‌نامه با شرکت فناوری طراحی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)، همکاری برای مشارکت در هوشمندسازی و ساخت و ساز محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌ آفرین را ذیل هدف تحقق تحول دیجیتال در صنایع و کسب‌وکارها، پیش برده بود.


همکاری بین ایرانسل و مگفا در زمینه ساخت و ساز و توسعه محصولات دیجیتال
همکاری در فروش و معرفی محصولات و فروش محصولات دیجیتال
شرکت در نمایشگاه‌ها، رویدادها، سمینارها و کنفرانس‌های مرتبط
شرکت در مناقصات در حوزه تحول دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *