هفته آینده؛ تصمیم گیری درباره فروش خودروهای اضافی شرکت‌های خودروساز

هفته آینده؛ تصمیم گیری درباره فروش مازاد خودروسازان


منوچهر منطقی، معاون صنایع ترانزیت وزارت تولیدی، استخراج معدنی و بازرگانی در پاسخ به سوالی درباره فروش خودروها در حاشیه بازار و توجه به صف طولانی خرید در سامانه یکپارچه، اعلام کرد که وزارت تولیدی برای جبران زیان خودروسازان، چند مسیر را تعیین کرده است. افزایش ساخت و ساز و فروش تولیدات خودروسازان در حاشیه بازار، یکی از این مسیرهاست. در مورد مسیر دوم، وزارت تولیدی قصد دارد از شورای رقابت درخواست کمک کند و تصمیم‌گیری درباره کدام یک از این مسیرها تأثیر کمتری در بازار خودروها خواهد داشت، در هفته آینده انجام خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور، منوچهر منطقی معاون صنایع ترانزیت وزارت صمت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وزارت صمت موضوع فروش وسایل نقلیه در حاشیه بازار را با توجه به صف طولانی خرید در سامانه یکپارچه عملی خواهد کرد گفت: وزارت صمت برای جبران زیان خودروسازان چند مسیر را تعیین کرده است.

منوچهر منطقی افزود: افزایش ساخت و ساز یکی از مسیرهایی بود که وزارت صمت تعیین کرد تا خودروسازان با فروش تولیدات خود در حاشیه بازار، زیان خود را جبران کنند.

وی با بیان اینکه وزارت صمت مسیر دوم را کمک گرفتن از شورای رقابت برشمرد، گفت: تصمیم‌گیری نهایی برای اینکه کدام مسیر کمترین تأثیر را در بازار وسایل نقلیه می‌تواند داشته باشد؛ هفته آینده مشخص می‌شود.


برای جبران زیان خودروسازان، وزارت صمت چند مسیر را تعیین کرده است. افزایش ساخت و ساز یکی از این مسیرهاست تا با فروش تولیدات در حاشیه بازار، زیان خودروسازان جبران شود. مسیر دوم، کمک گرفتن از شورای رقابت است. در هفته آینده تصمیم نهایی برای انتخاب کمترین تأثیر در بازار وسایل نقلیه مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *