نمایش “پردیس‌های خیال” در نگارخانه هنر هفتم

نمایش «پردیس‌های خیال» در موزه سینما


هر ماه برنامه «فیلمواره چشم هفتم در میراث» با نمایش یک اثر سینمایی و جلسه نقد و بررسی اثر در نگارخانه هنر هفتم برگزار می‌شود. در این برنامه، در مطالعات تاریخی یکشنبه ۱۳ اسفند، اثر سینمایی مستند «پردیس‌های خیال» نمایش داده خواهد شد و پس از آن کارگردان و مستندساز این اثر به همراه کارشناس میراث فرهنگی درباره اثر سینمایی سخنرانی خواهند کرد. این مستند به تحقیق درباره باغ ایرانی در فلات خشک ایران می‌پردازد و ورود به این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی نگارخانه هنر هفتم، برنامه «فیلمواره چشم هفتم در میراث» با همکاری نگارخانه هنر هفتم و ایکوم (شورای بین‌المللی نگارخانه‌ها) هر ماه برگزار می‌شود که طی آن یک اثر سینمایی نمایش داده می‌شود و بعد از آن جلسه نقد و بررسی اثر نیز برگزار خواهد شد.

در این برنامه، اثر سینمایی مستند «پردیس‌های خیال » روز یکشنبه ۱۳ اسفند ساعت ۱۶ در سالن فردوس نگارخانه هنر هفتم نمایش داده خواهد شد و بعد از نمایش اثر سینمایی «هادی آفریده» کارگردان و مستندساز به همراه مرجان حاجی رحیمی کارشناس میراث فرهنگی درباره این اثر سخنرانی خواهند کرد.

این مستند پژوهشی گسترده در جستجوی باغ ایرانی در فلات خشک ایران است.

ورود در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است.


نمایش اثر سینمایی مستند “پردیس‌های خیال” و سخنرانی از کارگردان و کارشناس میراث فرهنگی در نگارخانه هنر هفتم برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *