نمایشگاه “رصتا” به رسمیت شناخته شد.

نمایشگاه «رصتا» افتتاح شد


دومین دوره نمایشگاه “رصتا” در مصلی امام خمینی با حضور بیش از ۱۵۱ بستر نرم‌افزاری آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه، مدیران مختلف شرکت کرده بودند و پیمان جبلی رییس صداوسیما نیز حضور داشت. افتتاحیه با قرائت آیاتی از قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در ادامه جبلی به غرفه های مختلف بازدید کرد و سریال “سووشون” را تماشا کرد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، دومین دوره نمایشگاه «رصتا» صبح امروز ۱۰ دی ماه با حضور بیش از ۱۵۱ بستر نرم‌افزاری در نمایشگاه مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

سعید مقیسه، علی اصغر پورمحمدی، محمدرضا جعفری جلوه، محمدصادق افراسیابی، محمد حسام پور، محمدحسین قرایی از جمله مدیران حاضر در مراسم هستند.

این نمایشگاه دقایقی پیش با حضور پیمان جبلی رییس صداوسیما و با قرایت آیاتی از قرآن کریم آغاز به کار کرد. در ادامه نیز طنین سرود جمهوری اسلامی ایران در شبستان مصلی امام خمینی (ره) پیچید.

در بخش هایی از افتتاحیه جبلی از غرفه های مختلف بازدید کرد که شبکه اینترنتی رضوی وابسته به آستان قدس رضوی اولین غرفه بود و سپس یک ارتباط اینترنتی با مشهد مقدس برقرار شد. در این ارتباط صلوات خاص امام رضا (ع) قرایت شد.

در ادامه دیدارها جبلی به غرفه نماوا رفت و بخش هایی از سریال «سووشون» ساخته نرگس آبیار را تماشا کرد.


نمایشگاه “رصتا” با حضور بیش از ۱۵۱ بستر نرم‌افزاری در نمایشگاه مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه مدیران مختلف حاضر بودند. پیمان جبلی رییس صداوسیما نیز در این مراسم حضور داشت و برنامه با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد. همچنین سرود جمهوری اسلامی در شبستان مصلی امام خمینی (ره) پخش شد. پس از این بخش، جبلی از غرفه های مختلف گذر کرد و در غرفه نماوا قسمتی از سریال “سووشون” ساخته نرگس آبیار را تماشا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *