نماز عید فطر سال ۱۴۰۳ زیر گنبد مصلی تهران

نماز عید فطر ۱۴۰۳ زیر گنبد مصلی تهران


در دومین روز از نمایشگاه رسانه‌های ایران، علیرضا عسگری طیبی، مدیر پروژه ساخت مصلای امام خمینی، از غرفه مهر بازدید کرده و در گفت‌وگو با خبرنگار مالی مهر، آخرین وضعیت نوسازی بافت‌های فرسوده در کشور و وضعیت پیشرفت فیزیکی مصلای امام خمینی را تصریح کرد. او افزود که انتظار می‌رود نماز عید سعید فطر سال آینده زیر گنبد این مصلی برگزار شود. همچنین تاکید کرد که این پروژه به عنوان یک نماد مردمی و اسلامی ساخته شده و در زمین ۶۳ هکتاری در هسته مرکزی شهر «تهران» در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار مستقر در نمایشگاه صدا و سیما ایران؛ علیرضا عسگری طیبی مدیر پروژه ساخت مصلای امام خمینی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) امروز (۳۰ بهمن‌ماه) در دومین روز از نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه مهر بازدید کرد.

علیرضا عسگری طیبی مدیر پروژه ساخت مصلای امام خمینی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار مالی مهر، آخرین وضعیت نوسازی بافت‌های فرسوده را در کشور تصریح کرد و گفت: مصلای امام خمینی تاکنون ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می‌رود براساس برنامه‌ریزی‌ها نماز عید سعید فطر سال آینده (۱۴۰۳) زیر گنبد این مصلی برگزار شود.

مدیر پروژه ساخت مصلای امام خمینی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در ادامه تاکید کرد: داشتن یک بنای فاخر در استان «تهران» آرزوی دیرینه مردم و مسؤولین بود و بنابر این شد تا پروژه بزرگ مصلی امام خمینی (ره) به عنوان یک نماد مردمی و اسلامی ساخته شود.

وی گفت: این پروژه در زمین ۶۳ هکتاری در هسته مرکزی شهر «تهران» در حال احداث است؛ همچنین در حال حاضر فازهای جدیدی از مصلی امام خمینی (ره) افتتاح شده و همین نمایشگاه نیز در همین فازهای افتتاح قرار دارد.


مصلای امام خمینی در حال احداث است در انتظار برگزاری نماز عید سعید فطر سال آینده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *