بازنگری و نقد شورای نگهبان در برنامه “تقاطع” شبکه چهار

نقد شورای نگهبان در «تقاطع» شبکه چهار


برنامه “تقاطع” یک برنامه چالشی و گفت‌گومحور است که در سه بخش پنج قسمتی ساخت و ساز شده است. هر قسمت از این برنامه، یک نماینده از شورای نگهبان و شش نفر از فعالان اجتماعی، رسانه‌ای و دانشجویان حقوق را به‌عنوان مهمان دریافت می‌کند و به سوالات و انتقادات آن‌ها پاسخ می‌دهد. هدف اصلی این برنامه نقد شورای نگهبان، پاسخ به شبهات و سوالاتی است که درباره رأی‌گیری و تأیید صلاحیت‌ها کمتر به آن‌ها پرداخت شده است. برنامه “تقاطع” در شبکه چهار سیما پخش می‌شود و هر روز از دوشنبه تا جمعه در ساعت ۲۲:۳۰ قرار دارد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی برنامه، «تقاطع» عنوان برنامه‌ای است چالشی و گفت‌گومحور که در ۳ بخش ۵ قسمتی ساخت و ساز شده و در هر قسمت یک نفر از نمایندگان شورای نگهبان در این برنامه حاضر و به سوالات و انتقادات ۶ نفر از فعالان اجتماعی، رسانه‌ای و دانشجویان حقوق که هر کدام از طیف‌ها و گرایش‌های سیاسی مختلف در این تقاطع به هم رسیده‌اند، پاسخ می‌دهد.

محمد بهادری جهرمی، هادی طحان نظیف، عباسعلی کدخدایی مهمانان فصل نخست این برنامه خواهند بود.

«تقاطع» با هدف نقد شورای نگهبان و پاسخ به شبهات و سوالاتی که درباره رأی‌گیری و تأیید صلاحیت‌ها کمتر به آن‌ها پرداخت شده است، در گروه ادب و آثار خلاقانه شبکه چهار سیما ساخت و ساز و یکشنبه‌ تا پنجشنبه، ساعت ۲۲:۳۰ پخش خواهد شد.


برنامه «تقاطع» چالشی و گفت‌گومحور است. در این برنامه، یک نفر از نمایندگان شورای نگهبان به سوالات و انتقادات ۶ نفر از فعالان اجتماعی، رسانه‌ای و دانشجویان حقوق پاسخ می‌دهد. مهمانان فصل نخست این برنامه محمد بهادری جهرمی، هادی طحان نظیف و عباسعلی کدخدایی هستند. «تقاطع» با هدف نقد شورای نگهبان و پاسخ به شبهات و سوالات درباره رأی‌گیری و تأیید صلاحیت‌ها ساخت و ساز شده است. برنامه هر روز از یکشنبه تا پنجشنبه در ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *