بازنویسی فارسی عنوان: نشست مشترک وزیر میراث و سازماندهی شهری تهران برگزار شد.

نشست مشترک وزیر فرهنگ و شهردار تهران برگزار شد


در نشست مشترک بین وزیر میراث و ارشاد اسلامی و شهردار تهران، برای هماهنگی در برگزاری چهلودومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر در برج میلاد تهران، تصمیم‌های لازم گرفته شد. طرفین از همگرایی و همکاری‌های صورت گرفته بین وزارت میراث و ارشاد اسلامی و سازماندهی شهری تقدیر کردند. همچنین تمامی مسئولان مرتبط با تهیه‌کنندگان جشنواره حاضر در نشست بودند و تاکید شد که در ادامه همکاری بین این دو دستگاه تداوم خواهد داشت.

به گزارش دیجیاتور به نقل از مرکز ارتباطات سازمانی و اطلاع رسانی وزارت میراث و ارشاد اسلامی، نشست مشترک محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث و ارشاد اسلامی و علیرضا زاکانی شهردار تهران عصر روز گذشته دوشنبه دوم بهمن‌ به منظور هماهنگی در برگزاری چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر در برج میلاد تهران برگزار شد. در این‌ نشست محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث و علیرضا زاکانی شهردار تهران هماهنگی‌های لازم برای برگزاری چهل‌ودومین دوره جشنواره اثر سینمایی فجر را در محل برج میلاد انجام دادند.

همچنین طرفین با توجه به همگرایی و همکاری‌های صورت گرفته برای برگزاری چهل‌ودومین دوره جشنواره از اقدامات صورت گرفته در مجموعه‌های متقابل یعنی وزارت میراث و سازماندهی شهری قدردانی کردند.

در این‌ نشست محمد خزاعی معاون وزیر میراث و رییس سازمان سینمایی، محمدمهدی سموعی رییس مرکز ارتباطات سازمانی و اطلاع رسانی وزارت میراث و ارشاد اسلامی، امین توکلی‌زاده معاون‌ اجتماعی فرهنگی شهردار تهران، مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری سازماندهی شهری، مهدی مذهبی مدیرعامل سازمان زیباسازی سازماندهی شهری تهران و عبدالمطهر محمدخانی رییس مرکز مخابرات و امور بین‌الملل سازماندهی شهری تهران حضور داشتند.

پیرو تفاهم امضا شده بین سازمان سینمایی و سازمان فرهنگی هنری سازماندهی شهری تهران، برج میلاد به‌عنوان خانه اصلی چهل‌ودومین جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر انتخاب شد و در روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در اختیار جشنواره خواهد بود.

وزیر میراث و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست مشترک با شهردار تهران، با تقدیر از رویکرد فرهنگی سازماندهی شهری تهران در ۲ سال گذشته گفت: در حوزه میراث و آثار خلاقانه بیش از هر نهاد دیگری از همراهی‌های سازماندهی شهری تهران برخوردار بوده‌ایم، از این‌رو همراهی سازماندهی شهری تهران با وزارت میراث و ارشاد اسلامی قابل تقدیر است.

اسماعیلی افزود: جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر از جمله مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی هنری جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌رود. سال گذشته کشور شرایط ویژه‌ای را می‌گذراند اما ما توانستیم با همراهی سازماندهی شهری تهران این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

وزیر میراث ادامه داد: امسال شرایط کاملا متفاوت است و شاهد رونق در سینمای ایران هستیم. هفته گذشته فروش گیشه از آمار ۱۰۰۰ میلیارد تومان گذشت و پیش بینی می‌شود رقم مخاطبان هنر هفتم تا پایان سال به ۳۰ میلیون نفر برسد. بر همین مبنا امیدواریم با همراهی و وفاق ۲ مجموعه وزارت ارشاد و سازماندهی شهری تهران، جشنواره‌ چهل‌ودوم اثر سینمایی فجر نیز به بهترین نحو انجام شود.

در ادامه علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز با تاکید بر همکاری میان ۲ دستگاه گفت: رویکرد سازماندهی شهری تهران پیشبرد کارها با وحدت و هم‌افزایی میان دستگاه‌های مختلف بوده‌ است.

زاکانی یادآور شد: از ابتدای مسؤولیت تاکنون سعی کرده‌ایم مسؤولیت تمامی موارد مرتبط با تهران را بپذیریم بر همین مبنا تلاش کردیم هر کاری را که در حوزه اختیارات‌مان بوده‌ به بهترین نحو انجام دهیم و هرجایی هم که وظیفه‌ای متوجه سازماندهی شهری تهران نبوده‌ است، سعی کرده‌ایم به دیگر دستگاه‌ها در انجام وظایفشان کمک کنیم.

شهردار تهران در پایان گفت: بر اساس همین روحیه مسؤولیت‌پذیری اکنون نیز مانند ۲ سال گذشته آماده همکاری کامل با وزارت ارشاد در برگزاری رویدادهای فرهنگی هستیم.


نشست مشترک برگزار شد تا هماهنگی در برگزاری جشنواره اثر سینمایی فجر صورت گیرد. کارهای همکاری صورت گرفته در مجموعه‌های متقابل قدردانی شد. برج میلاد به عنوان محل اصلی جشنواره انتخاب شد. وزیر میراث و ارشاد اسلامی به سازماندهی شهری تهران تشکر کرد و امیدواریم که جشنواره به بهترین نحو انجام شود. سازماندهی شهری تهران همکاری کامل خود را در برگزاری رویدادهای فرهنگی اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *