“اولین تیزر اثر سینمایی سینمایی «آغوش باز» منتشر شده است”

نخستین تیزر فیلم سینمایی«آغوش باز» منتشر شد


اثر سینمایی سینمایی “آغوش باز” به کارگردانی بهروز شعیبی، یک اثر سینمایی کمدی درام است که سه قصه عاشقانه را روایت می‌کند. این اثر سینمایی در ژانر کمدی درام ساخته شده و تاکنون جزو ۴ اثر سینمایی پرفروش جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر بوده و موفق شده در تعدادی از سینماهای تهران ظرفیت خود را تکمیل کند. تیزر این اثر سینمایی به کارگردانی روح الله موحدی عرضه شده است.


دریافت
36 MB

به گزارش دیجیاتور، هم زمان با آغاز پیش فروش بلیت‌ در سینماهای مردمی چهل‌ودومین جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر، نخستین تیزر رسمی اثر سینمایی سینمایی «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی منتشر شد.

با اعلام ارتباطات سازمانی اثر سینمایی، «آغوش باز» تاکنون جزو ۴ اثر سینمایی پرفروش جشنواره است و توانسته در تعدادی از سینماهای تهران ظرفیت خود را تکمیل کند.

«آغوش باز» به تهیه کنندگی علی سرتیپی در ژانر کمدی درام روایتگر سه‌ قصه عاشقانه است، سه زوج که در فراز و نشیب روابط عاطفی، فرصت می‌یابند به تعریف جدیدی از عشق برسند.

روح الله موحدی ساخت تیزر اثر سینمایی سینمایی «آغوش باز» را به عهده داشته است.


تیزر رسمی اثر سینمایی سینمایی “آغوش باز” منتشر شد. این اثر سینمایی در ژانر کمدی درام ساخته شده است و سه قصه عاشقانه را روایت می‌کند. اثر سینمایی توانسته است در تعدادی از سینماهای تهران ظرفیت خود را تکمیل کند. روح الله موحدی تیزر این اثر سینمایی را تهیه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *