راههای شکایت از اپراتورهای ارتباطی
0 نظر
در این متن، امیر محمد زاده لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و مخابرات رادیویی، درباره شکایت یک کاربر از تبلیغ یکی از اپراتورها و عدم اجرای طرح تشویقی آن به کاربران، به این موضوع اشاره کرده است. او بیان کرده که وزارت مخابرات مسئول نظارت بر امور اپراتورها است و در صورت شکایت میتوان با شماره ۱۹۵ تماس گرفت. همچنین، او افزوده است که در صورت شکایت از مسائل دیگر شرکتها، میتوان از تنظیمگران بخشی آنها یا مراجع قضایی کمک گرفت. او تأکید داشته که مشکلات باید در حد مجوزهای اپراتورها حل شود و در غیر این صورت وزارت مخابرات قادر به حل مشکل نیست.
به گزارش خبرنگار دیجیاتور، امیر محمد زاده لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و مخابرات رادیویی در بستر نرمافزاری مجازی ویراستی در خصوص گلایه یکی از کاربران از تبلیغ و طرح تشویقی یکی از اپراتورها برای ارائه نرم افزار به کاربران و اجرایی نشدن طرح تشویقی گفت: بر اساس پروانه صادر شده برای اپراتورهای ارتباطی، وزارت مخابرات بر حوزه امور ارتباطی آنها نظارت دارد و اگر شکایتی در این بخشها دارید میتوانید با ۱۹۵ تماس بگیرید.
وی افزود: اگر شکایتی از سایر مسائل و خدمات این شرکتها دارید میتوانید از سایر تنظیمگران بخشی آنها یا مراجع قضائی دنبال کنید.
لاجوردی در پایان گفت: موضوع باید در راستای پروانه اپراتور باشد تا ۱۹۵ بتواند کمک کند. در غیر این صورت امکان حل مشکل از سمت وزارت مخابرات نیست.
شکایت از اپراتورها و خدمات آنها باید در راستای پروانه اپراتور باشد تا ۱۹۵ بتواند کمک کند.