حل مشکل شارژ باتری با استفاده از موتورسیکلت هیدروژنی

موتورسیکلت هیدروژنی چالش شارژ باتری را حل می‌کند


تیم “ام آی تی” موسسه آموزش عالی گیزموچاینا برای فعالیت‌های نوآورانه‌اش مشغول به بررسی موتورسیکلت‌های برقی هیدروژنی است. موتورسیکلت ابداعی این تیم با ترکیبی از باتری و سلول سوختی هیدروژن کار می‌کند و این تنظیمات مشکلات زمان طولانی شارژ باتری را برطرف می‌کند. این پروژه منبع باز بودن دارد و تلاش برای استفاده از منابع انرژی متفاوت برای وسایل نقلیه را نشان می‌دهد، تا امیدوارند با نمایش نمونه اولیه موتورسیکلت و به اشتراک‌گذاری پیشرفت‌های خود توجه افراد بیشتری را به نیروی هیدروژن جلب کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از گیزموچاینا، «ام آی تی»دیدگاه تازه ای درباره تامین سوخت موتورسیکلت ها دارد و در این زمینه روی هیدروژن تمرکز کرده است. تیم وسیله نقلیه الکتریکی این موسسه آموزش عالی که برای فعالیت های نوآورانه خود مشهور است، هم اکنون مشغول بررسی موتورسیکلت های برقی هیدروژنی است. این تیم نمی خواهند فقط یک موتور سیکلت بسازند، بلکه آنها مشغول بررسی شیوه ای هستند تا فرایند استفاده از موتورسیکلت حافظ اکوسیستم باشد.

موتورسیکلت ابداعی این گروه با ترکیبی از باتری و سلول سوختی هیدروژن کار می کند. چنین تنظیماتی یکی از بزرگترین مشکلات خودروهای برقی یعنی مدت زمان طولانی شارژ را برطرف می کند. زیرا سوخت گیری هیدروژن با سرعتی مشابه پرکردن باک بنزین وسایل نقلیه انجام می شود و در نتیجه گزینه ای مناسب برای موتورسواران به حساب می آید.

نکته جالب درباره این پروژه منبع باز بودن طراحی آن است. این بدان معناست که همه افراد می توانند به یافته های آنها دسترسی یابند و احتمالا آنها را ارتقا دهند. چنین فرایندی می تواند پیشرفت در استفاده از هیدروژن برای وسایل نقلیه را سرعت بخشد.

تلاش های تیم فقط به ابداع یک نوع جدید از موتورسیکلت مربوط نیست. آنها بخشی از یک تلاش وسیع تر درباره چگونگی استفاده از منابع انرژی متفاوت برای وسایل نقلیه هستند. محققان امیدوارند با نمایش نمونه اولیه موتورسیکلت در رویدادها و به اشتراک گذاری پیشرفت های خود دراین زمینه توجه افراد بیشتری را به نیروی هیدروژن جلب کنند.


تیم موسسه آموزش عالی “ام آی تی” در تلاش برای ابداع موتورسیکلت های برقی هیدروژنی است. این موتورها ترکیبی از باتری و سلول سوختی هیدروژن دارند و این موتورها می توانند مشکلات مربوط به مدت زمان طولانی شارژ را حل کنند. این پروژه با منبع باز طراحی شده است و امیدوارند با نمایش نمونه اولیه موتورسیکلت و به اشتراک گذاری پیشرفت های خود، توجه افراد بیشتری را به نیروی هیدروژن جلب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *