مهلت انتخاب خودروهای وارداتی تمدید نمی شود/ آخرین مهلت، امشب است مهلت انتخاب خودروهای وارداتی امشب پایان می‌یابد و تمدید نمی‌شود

مهلت انتخاب خودروهای وارداتی تمدید نمی شود/ آخرین مهلت، امشب است


مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش وسایل نقلیه، اعلام کرد که آخرین مهلت برای ثبت نام جهت خرید خودروهای وارداتی امشب است و تمدید نخواهد شد. وی همچنین افزود که متقاضیانی که مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید خودروی وارداتی مسدود کرده‌اند باید تا ساعت ۲۴ نسبت به انتخاب خودروی مدنظر خود اقدام کنند. همچنین، درصورت عرضه وسایل نقلیه در دوره‌های بعد، افراد مبلغ مسدود شده خود را ثبت کرده و دوباره فرایند ثبت نام را طی کنند. تعریف حساب وکالتی تا روز جمعه ۲۰ بهمن ماه تمدید و مهلت ثبت‌نام ابتدا تا روز (شنبه ۲۱ بهمن ماه) و سپس تا پایان روز دوشنبه (۲۳ بهمن ماه) تمدید شده است.

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش وسایل نقلیه در گفت و گو با خبرنگار دیجیاتور در مورد اینکه آیا مهلت ثبت نام خرید خودروهای وارداتی تمدید می‌شود یا خیر، اظهار کرد: آخرین مهلت برای ثبت نام جهت خرید خودروهای وارداتی امشب است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی افزود: همچنان برخی از متقاضیانی که مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید خودروی وارداتی مسدود کرده‌اند نسبت به انتخاب وسایل نقلیه در سامانه اقدام نکرده‌اند که احتمالاً از اتمام مهلت ثبت نام خبر ندارند. به اطلاع این دست از متقاضیان می‌رسانیم که آخرین مهلت امشب بوده و باید تا ساعت ۲۴ نسبت به انتخاب خودروی مدنظر خود اقدام کنند.

تقدسی تصریح کرد: در دوره‌های بعد هم اگر قرار به عرضه وسایل نقلیه باشد این متقاضیان با این مبلغی که مسدود کرده‌اند نمی‌توانند ثبت نام کنند و باید دوباره فرایند ثبت نام را طی و مبالغ مد نظر را مسدود کنند زیرا پس از پایان مهلت انتخاب وسایل نقلیه در این دوره، اولویت‌ها مشخص می‌شود و اطلاعات کسانی که پول مسدود کرده اما وسایل نقلیه انتخاب نکرده باشند، سوخت می‌شود.

گفتنی است، با توجه به مشکلاتی که در ارسال اطلاعات مشتریان از بانک‌ها به سامانه یکپارچه، طی روزهای ابتدایی ثبت‌نام صورت گرفت، مهلت تعریف حساب وکالتی تا روز جمعه ۲۰ بهمن ماه تمدید و مهلت ثبت‌نام ابتدا تا روز (شنبه ۲۱ بهمن ماه) و سپس تا پایان روز دوشنبه (۲۳ بهمن ماه) تمدید شد.


ثبت نام برای خرید خودروهای وارداتی امشب به پایان می رسد و تمدید نخواهد شد. متقاضیان باید تا ساعت ۲۴ امشب نسبت به انتخاب خودروی مدنظر خود اقدام کنند. همچنین، مشکلات در ارسال اطلاعات مشتریان از بانک‌ها به سامانه یکپارچه، منجر به تمدید مهلت تعریف حساب وکالتی و مهلت ثبت‌نام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *