تقدیر از هنرمندان: فراخوان برای منتخبان برنامه‌ریزی مالی هنری

منتخبان به بودجه هنر، واقعی نگاه کنند/ یک تشکر ویژه از هنرمندان


در اولین ساعات از آغاز رأی‌گیری پارلمان و مجلس خبرگان، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر میراث و ارشاد اسلامی در تالار وحدت حضور پیدا کرده و از حضور پرتعداد اصحاب میراث و آثار خلاقانه در رأی‌گیری قدردانی کرده است. او بیان کرده که خوشحال است از شور و نشاطی که حضور هنرمندان به وجود آورده‌اند و امیدوار است که این نیت خیر اصحاب میراث و آثار خلاقانه به فضای فرهنگی هنری کشور رونق بیشتری ببخشد. همچنین از نمایندگان انتخاب شده به پارلمان خواسته‌اند تا به برنامه‌ریزی مالی میراث و آثار خلاقانه به واقع‌بینی نگاه کنند و حوزه میراث و آثار خلاقانه نیز با عنایت بیشتری در نگاه آنان قرار گیرد. او نیز انتظار دارد که اعضای منتخب کمیسیون فرهنگی مجلس در دوره بعدی با حمایت از حوزه های آثار خلاقانه و ارتباط خوب با اصحاب میراث و آثار خلاقانه بتوانند خلاقیت و ساخت و ساز اندیشه را بهبود بخشند.

محمود سالاری معاون امور هنری وزیر میراث و ارشاد اسلامی که در اولین ساعات از آغاز رأی‌گیری پارلمان و مجلس خبرگان در محل صندوق سیار مستقر در تالار وحدت حضور پیدا کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور ضمن قدردانی از حضور پرتعداد اصحاب میراث و آثار خلاقانه در رأی‌گیری توضیح داد: خدا را شکر می کنیم که امروز در یکی از ایام الله تحول سیاسی میزبان اصحاب میراث و آثار خلاقانه در بنیاد فرهنگی هنری رودکی هستیم تا به واسطه صندوق رای سیاری که ویژه هنرمندان در ساعت هایی از رأی‌گیری در اینجا مستقر شده بتوانیم میزبان آنها برای شرکت در رأی‌گیری باشیم.

وی افزود: خوشبختانه تعداد زیادی از هنرمندان و اهالی میراث با فرزندان و خانواده های محترمشان به تالار وحدت آمدند و شور نشاط خوبی را در اینجا به وجود آوردند که بسیار خوشحال کننده است. خوشبختانه خوانندگان خوبی هم در این ویژه برنامه حضور پیدا کرده و به اجرای برنامه پرداختند که جا دارد از همه این هنرمندان نیز قدردانی کنم و امیدوارم این نیت خیر اصحاب میراث و آثار خلاقانه به فضای فرهنگی هنری کشور رونق بیشتری بدهد.

معاون امور هنری وزیر میراث وارشاد اسلامی گفت: من از همه نمایندگانی که به عنوان منتخب مردم در این دوره از رأی‌گیری به پارلمان راه پیدا می کنند، می خواهم تا به برنامه‌ریزی مالی میراث و آثار خلاقانه واقع بینانه نگاه کنند و مثل بقیه بخش های کشور که همواره مورد توجه است حوزه میراث و آثار خلاقانه هم با عنایت بیشتری در نگاه نمایندگان دیده شود.

سالاری در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: در این مسیر انتظار ما از اعضای منتخب کمیسیون فرهنگی مجلس در دوره بعدی چنین است که آن جایی که باید وارد میدان شوند و به اصطلاح «کلاه بر زمین بزنند» و پای برنامه‌ریزی مالی های در نظر گرفته شده برای حوزه های آثار خلاقانه بایستند و همراه خوبی داشته باشند تا اصحاب میراث و آثار خلاقانه بتوانند با فراغ بال بیشتری به خلاقیت و ساخت و ساز اندیشه فکر کنند چون وقتی مشکلات مالی به وجود می آید از خلاقیت باز می مانیم.


محمود سالاری به حضور هنرمندان و اهالی میراث تقدیر کرد و از شور و نشاط حاکم در تالار وحدت خبر داد. او امیدوار است که نمایندگان منتخب مردم به برنامه‌ریزی مالی میراث و آثار خلاقانه واقع بینانه نگاه کنند و این حوزه نیز با نگاه بیشتری شناخته شود. در پایان، سالاری انتظار دارد که اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در دوره بعدی به اصلاحات مورد نیاز و اهمیت برنامه‌ریزی مالی های هنری نگاه کنند تا اصحاب میراث و آثار خلاقانه بتوانند با توجه به این امور به خلاقیت و ساخت و ساز اندیشه بیشتری پرداخته و به رونق بخش فرهنگی هنری کشور کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *