معرفی بازیگران نمایش “توقف اتانازی”

معرفی بازیگران نمایش «توقف اتانازی»

0 نظر


نمایش کمدی-درام “توقف اتانازی” به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر، با حضور بازیگرانی همچون حسین کشفی‌اصل و علی خازنی، از نیمه دوم فروردین ماه در تالار چهارسو به روی صحنه می‌رود. این اثر نمایشی کمدی سیاهی است که زندگی پنج نفر با مرگ را به تصویر می‌کشد. عطایی‌فر پیش از این فعالیت‌های موفقی در حوزه صحنه نمایش داشته و امیدوار است که شرایط تهیه بلیت برای این اثر نمایشی نیز به‌زودی اعلام شود.

به گزارش دیجیاتور، نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر از نیمه دوم فروردین سال ۱۴۰۳ در تالار چهارسو مجموعه صحنه نمایش شهر روی صحنه خواهد رفت.

حسین کشفی‌اصل، علی خازنی، سامان تیرانداز، علی حیدری، محمد مغانی، محمدرضا معصومی و آناهید ادبی با حضور یعقوب صباحی، بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی حضور دارند.

«توقف اتانازی» یک کمدی سیاه است که زندگی پنج نفر با مرگ را در صحنه صحنه نمایش به تصویر می‌کشد.

از آخرین فعالیت‌های عطایی‌فر در صحنه نمایش می‌توان به کنسرت صحنه نمایش «مرگ گرم» و «هل پوک» در مقام نویسنده و کارگردان و نمایش «سوسمار» به‌عنوان مجری طرح اشاره کرد.

عوامل و شرایط تهیه بلیت این اثر نمایشی به‌زودی اعلام خواهد شد.


نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» از نیمه دوم فروردین سال ۱۴۰۳ در تالار چهارسو برگزار می‌شود. این اثر نمایشی زندگی پنج نفر را با مرگ در صحنه صحنه نمایش به تصویر می‌کشد. حضور بازیگرانی همچون حسین کشفی‌اصل، علی خازنی، سامان تیرانداز، علی حیدری، محمد مغانی، محمدرضا معصومی و آناهید ادبی در این اثر قابل ذکر است. از دیگر فعالیت‌های محمدرضا عطایی‌فر در صحنه نمایش می‌توان به کنسرت صحنه نمایش «مرگ گرم» و «هل پوک» و نمایش «سوسمار» اشاره کرد. شرایط و جزئیات تهیه بلیت این نمایش نیز به زودی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *