روش حرفه ای مشاوره تبلیغاتی، بهترین راهکار برای گسترش بازار برندها
0 نظر
مدیرعامل و مؤسس شرکت بازتاب آثار خلاقانه در حاشیه نخستین جشنواره آگهیهای برتر صداوسیما اظهار کرد که این جشنواره برای شرکتهای فعال در حوزه مدیریت نام تجاری و معرفی محصولات، مسیری جدید و سنگ محک بسیار جدی محسوب میشود. وی همچنین اظهار کرد که اصلیترین وجه تمایز شرکت تبلیغات بازتاب آثار خلاقانه، بررسی چالشهای صاحبان کالا و خدمات و ارائه راهحلهای استراتژیک و خلاق بر پایه بوم کسبوکار و ظرفیتهای رسانهای و تبلیغاتی است و توانسته است جایزههای متعددی در جشنواره آگهیهای برتر صداوسیما به دست آورد.
به گزارش بازرگانی دیجیاتور، ابوالفضل حقپرست مدیرعامل و مؤسس شرکت بازتاب آثار خلاقانه در حاشیه نخستین جشنواره آگهیهای برتر صداوسیما، پیرامون برگزاری نخستین جشنواره آگهیهای برتر اظهار کرد: این جشنواره برای شرکتهای فعال در حوزه مدیریت نام تجاری و معرفی محصولات، مسیری جدید و سنگ محک بسیار جدی محسوب میشود.
وی افزود: از آنجا که ما موظف به حفظ منافع و پیشبرد اهداف برندها و بنگاههای تولیدی و خدماتی در کشور هستیم، تمام تلاش خود را برای انتخاب بهترین رسانه با بیشترین مخاطب بهکار گرفته و در این مسیر از همراهی و همدلی سازمان صداوسیما و سازماندهی بازرگانی نیز بهرهمند هستیم.
ابوالفضل حقپرست: حفظ سرمایه نام تجاری، وظیفه اصلی شرکت تبلیغاتی است
حق پرست با اشاره به جایگاه حساس اطلاعرسانی و مدیریت نام تجاری در معرفی محصولات به مخاطب هدف گفت: در شرایط فعلی مالی و با در نظر گرفتن هزینههای بالای معرفی محصولات در تمامی رسانهها، یکی از وظایف حساس شرکتهای تبلیغاتی این است که با مطالعه و پژوهش برای هر نام تجاری و محصول، از هر ریال سرمایه نام تجاری محافظت کرده و هزینهها را به سمت و سوی بهترین رسانه با بیشترین اثربخشی مخاطب هدف هدایت کنند.
وی افزود: از این رو ما با تدوین و راهبری طرح تبلیغاتیهای ۳۶۰ درجه، در خدمت توسعه نام تجاری و بازار صاحبان کالا و خدمات هستیم.
مدیر عامل بازتاب آثار خلاقانه ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی فعالان مالی و برندهای ایرانی تاکید کرد: همراهی و همکاری با شرکتهای متخصص درحوزه معرفی محصولات میتواند سودآوری و توسعه بازار هر بنگاه را به دنبال داشته و از هدررفت منابع جلوگیری کند.
بازتاب آثار خلاقانه؛ یکی از ۵ شرکت برتر فعال در حوزه معرفی محصولات
در نخستین جشنواره آگهیهای برتر صداوسیما، شرکت تبلیغات بازتاب آثار خلاقانه بهعنوان یکی از ۵ شرکت برتر فعال در حوزه پخش آگهی تلویزیونی، انتخاب و همزمان موفق به دریافت جایزه آگهی برتر در بخش علوم شناختی-رفتاری شد.
نخستین جشنواره فرهنگی مالی آگهیهای بازرگانی، با حضور ریاست سازمان صداوسیما آقای دکتر جبلی و جمعی از مدیران و معاونان این سازمان، تولیدکنندگان برجسته کشور، ارتباطات سازمانیها و کانونهای تبلیغاتی در مرکز بینالمللی همایشهای صداوسیما برگزار شد.
در این جشنواره که توسط اداره کل بازرگانی سازمان صداوسیما برگزار شد، آگهیهای تلویزیونی و رادیویی پخش شده در بخشهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و برخی از آنها موفق به دریافت جایزه از این جشنواره شدند.
دریافت جایزه آگهی برتر توسط شرکت تبلیغات بازتاب آثار خلاقانه
شرکت تبلیغات بازتاب آثار خلاقانه که با آگهی عالیس در طرح تبلیغاتی معروف و به یادماندنی ” هلوش رو بدم، لیموش رو بدم” در این جشنواره حضور یافته بود، عنوان بهترین تیزر تبلیغاتی را توسط داوران این جشنواره در بخش علوم شناختی-رفتاری کسب کرد.
گفتنی است، اصلیترین وجه تمایز شرکت تبلیغات بازتاب آثار خلاقانه، بررسی چالشهای صاحبان کالا و خدمات و برندها و ارائه راهحلهای استراتژیک و خلاق بر پایه بوم کسبوکار و ظرفیتهای رسانهای و تبلیغاتی است.
این شرکت متشکل از مدیران متخصص، باسابقه و خلاق در حوزه معرفی محصولات و مدیریت نام تجاری، از بدو تأسیس تا به امروز، افتخار همکاری با بیش از ۱۰۰ نام تجاری بزرگ خصوصی و دولتی از جمله عالیس، تبرک، بروکس، سرزمین موجهای آبی، ۹۵۹۵، سیرنگ و … را در کارنامه خود دارد.
شرکت تبلیغات بازتاب آثار خلاقانه از معدود شرکتهای تبلیغاتی است که در زمینه ارائه مشاورههای تبلیغاتی و رسانهای، ضمن بهرهگیری از تجارب مدیرانی با سابقهی بیش از ۲۵ سال در بخشهای مختلف، در حوزههایی از قبیل افکارسنجی، بازارسنجی، تدوین استراتژی، طراحی، ساخت و ساز و پیادهسازی طرح تبلیغاتیهای ۳۶۰ درجه، در کنار برندها و بنگاههای تجاری بوده و با مشاورههای تخصصی برای رشد و تعالی آنها گام برداشته و خود نیز در کنار آنها رشد و ارتقا مییابد.
آدرس سایت بازتاب آثار خلاقانه: https://web.baztabhonar.com
https://www.instagram.com/baztabhonar صفحه اینستاگرام بازتاب آثار خلاقانه:
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
مؤسس شرکت برای فعالان در حوزه معرفی محصولات و مدیریت نام تجاری مسیری جدید و سنگ محک بسیار جدی محسوب میشود. از همراهی و همدلی سازمان صداوسیما و سازماندهی بازرگانی نیز بهرهمند هستند. در شرایط فعلی مالی و با در نظر گرفتن هزینههای بالای معرفی محصولات، تعیین بیشترین اثربخشی مخاطب هدف از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو با تدوین و راهبری طرح تبلیغاتیهای ۳۶۰ درجه، در خدمت توسعه نام تجاری و بازار صاحبان کالا و خدمات هستند. همراهی و همکاری با شرکتهای متخصص در حوزه معرفی محصولات میتواند سودآوری و توسعه بازار هر بنگاه را به دنبال داشته و از هدررفت منابع جلوگیری کند. برگزاری نخستین جشنواره آگهیهای برتر صداوسیما برای شرکت تبلیغات بازتاب آثار خلاقانه بهعنوان یکی از ۵ شرکت برتر فعال در حوزه پخش آگهی تلویزیونی، منجر به دریافت جایزه آگهی برتر در بخش علوم شناختی-رفتاری شد. همچنین، این آژانس عنوان بهترین تیزر تبلیغاتی را توسط داوران این جشنواره در بخش علوم شناختی-رفتاری کسب کرد.CppMethodInitialized